03-03-2008, 06:41 PM
Reactie van bezoeker 'Peter V', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo. collega sleutelaars,
Ben met mijn R100RT van '80 bezig de koppeling te vervangen, m.n. aan versnellingsbakzijde is de boel erg vet, dus ik wil de keerring van de prise-as vervangen. Trucje op het forum (met priem gaatje in oude keerring slaan, houtschroef erin ) werkt bij mij voor geen meter, hij zit muurvast, schroef trek je er (ondanks dat je veel kracht kunt zetten) doorheen. Ik durf niet goed met een schroevendraaier tussen alu versn.bak en keerring te gaan wrikken (beschadiging?)
Iemand een idee?
Groet, Peter V
Hallo. collega sleutelaars,
Ben met mijn R100RT van '80 bezig de koppeling te vervangen, m.n. aan versnellingsbakzijde is de boel erg vet, dus ik wil de keerring van de prise-as vervangen. Trucje op het forum (met priem gaatje in oude keerring slaan, houtschroef erin ) werkt bij mij voor geen meter, hij zit muurvast, schroef trek je er (ondanks dat je veel kracht kunt zetten) doorheen. Ik durf niet goed met een schroevendraaier tussen alu versn.bak en keerring te gaan wrikken (beschadiging?)
Iemand een idee?
Groet, Peter V