Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
k75 slaat niet aan
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

Na een jaar stilstand, slaat mijn k75 niet aan. Startmotor gaat keurig rond. Maar geen enkel kontakt met motor. Misschien oude benzine? of iets anders.
Reply
Reactie van bezoeker '@rie', geïmporteerd van het oude forum:

Wat bedoel je met "geen enkel kontakt met motor"?
Draait de startmotor wel en neemt hij het blok niet mee, of iets anders?
Reply

zoals ik schreef, de startmotor gaat keurig rond. ook zoemend geluid van de Injectie?. Maar de motor slaat niet aan. ook niet plofje oid.
Reply

Mischien een overbodige opmerking maar staat je "kill-switch" niet uit.
(je zal niet de eerste zijn)
Reply

nee, de dodemansknop in de juiste stand. In andere stand natuurlijk helemaal geen kontakt en ronddraaien startmotor.
Reply
Misschien eens proberen met de choke helemaal open en even goed doorstarten. Ik heb een identiek euvel gehad en dit werkte bij mijn motor. Misschien dat de slang van de tank naar de common-rail leeg is. Door flink door te starten loopt die leiding dan weer vol benzine en dan zou je motor weer aan kunnen slaan.

Hans
Reply
@ Peter, misschien een vervuilde benzine filter, rotzooi,bezinksel onder in de tank , evt condens.Alles even schoonmaken en doorblazen met een luchtfluitje.
Rob G.
Reply

Ga eens naar het Forum van www.bmwk.nl hier zit erg veel expertise over de Kserie
Reply

Vandaag even de tijd gehad om te sleutelen. Bougies schoon gemaakt. Maar nog geen kick. Als ik het brandstof toevoer slang los maak, dan komt er alleen bij het drukken op de startknop benzine uit. Als ik de tank en de filters etc moet schoonmaken. Hoe te doen? Met dank voor de reakties
Reply

vonken de bougies?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)