Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spanningsregelaar r80rt
Reactie van bezoeker 'Han', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo BMW vrienden

Bij mijn r80rt brandde het dynamolampje niet bij contact aan. Tijdje later bleek ook de accu leeg te zijn. Het lampje brandt nu wel en dan weer niet. Ik ben alle verbindingen nagelopen, en nu blijkt dat als ik tegen de spanningsregelaar tik of er zacht op druk het dynamolampje aan en uit te gaan. Kan ik nu concluderen dat de spanningsregelaar defect is?

Han
Reply
Reactie van bezoeker 'willem ', geïmporteerd van het oude forum:

gaat er maar van uit dat het niet meer werkt zo als het moet werken dus ????
Reply
Reactie van bezoeker 'henry', geïmporteerd van het oude forum:

Han,het dekseltje kun je van de spanningsregelaar los halen, misschien is het alleen een los soldeerpuntje. groet henry
Reply
Han,
als je een electronische hebt kan je tegen postkosten (of ophalen) bij mij een werkend binnenwerkje ophalen. Uit- en inbouwen in kastje is fluitje van een cent. Ik woon in Beetsterzwaag. Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Han', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Han,
als je een electronische hebt kan je tegen postkosten (of ophalen) bij mij een werkend binnenwerkje ophalen. Uit- en inbouwen in kastje is fluitje van een cent. Ik woon in Beetsterzwaag. Groeten,
Egbert
Bedankt allemaal voor de tips en reacties. Vandaag een nieuwe regelaar gemonteerd, motor loopt weer als vanouds. De oude regelaar was niet te openen, zat dichtgeseald. Het is een oude politiemotor, dus is ik heb de regelaar weer vervangen door een 14,8 V exemplaar.
Groeten Han
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)