Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleurnummer BMW R60
Hoi Ab

Ik kan je geen tips geven, de lak op de tank en de spatborden zijn nog de origenele kleur inclusief de biezen, ik heb alleen het frame opnieuw geverfd. Ik heb de biezen wel wat bijgewerkt mbv afplaktape.

Gr Ludi

[img]/import/photos/p26909s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter Smans', geïmporteerd van het oude forum:

Foei, niet doen!!!!!!

Zwart ral 9005, of wit ral 9001

In een andere (niet originele kleur) vééééél minder euries waard.

Groeten,

Peter
Bmw R80 RT 1983
Reply
Quote:Foei, niet doen!!!!!!

Zwart ral 9005, of wit ral 9001

In een andere (niet originele kleur) vééééél minder euries waard.

Groeten,

Peter
Bmw R80 RT 1983
Hoi Peter,
Maar rood is een orginele kleur. Op de site van Jan Becks kun je hem zien.
Ze moet gewoon een nieuwe jurk en dat witte hebben een beetje gehad en zwart vindt ik echt veel minder leuk. Wel mooi bij de mono`s.
En minder euro waard.....Ze is al 35 jaar een grote (vooral de trouwste) liefde die nooit zal worden verkocht zolang ik leef.

Gr.
Ab
Reply
Reactie van bezoeker 'jesper', geïmporteerd van het oude forum:

Ab,

Ik ben het helemaal met je eens. Mijn R60/7 krijgt nu voor de tweede keer een nieuwe "jurk". Verkopen doe ik hem ook nooit dus inderdaad kan hij dan iedere kleur krijgen die je mooi vindt.

Groet.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Ab,

Na mijn R50, R69S en R 60/5 jaren geleden (natuurlijk waren zij zwart) ben ik regelmatig aan het kijken naar een mooie R26 of R27 als tweede motor, leuk om er bij te hebben. Als ik aan het zoeken ben kijk ik niet naar de rood of blauw gespoten motoren. Wees verstandig en hou hem zwart dat is origineel en het mooiste.

gr.
Reply
Reactie van bezoeker 'Coen', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens op http://en.wikipedia.org/wiki/R69S voor meer kleur ideeën....
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ab,

Na mijn R50, R69S en R 60/5 jaren geleden (natuurlijk waren zij zwart) ben ik regelmatig aan het kijken naar een mooie R26 of R27 als tweede motor, leuk om er bij te hebben. Als ik aan het zoeken ben kijk ik niet naar de rood of blauw gespoten motoren. Wees verstandig en hou hem zwart dat is origineel en het mooiste.

gr.
Bert,

Ik weet nog een leuke R26 te koop te staan, in jouw favoriete 'kleur' zwart. Is van een kennis van me, als je interresse hebt mag je mij wel even mailen op ralf (apedinges) motorblaadje (punt) nl
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)