Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
k1100lt
Reactie van bezoeker 'jan vanhulle', geïmporteerd van het oude forum:

hallo
sinds enige tijd een duidelijk geluid hoorbaar wanneer de motor stationair draait
verhoog ik het toerental iets dan verdwijnt het geluid of toch bijna , tidens het rijden hoor ik niks
graag jullie advies
alvast bedankt
Reply
Reactie van bezoeker 'Marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik doe een gokje, nokkenasketting-spanner.....
Of, verdwijnt het geluid met koppeling ingetrokken?
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:hallo
sinds enige tijd een duidelijk geluid hoorbaar wanneer de motor stationair draait
verhoog ik het toerental iets dan verdwijnt het geluid of toch bijna , tidens het rijden hoor ik niks
graag jullie advies
alvast bedankt
Dag Jan, kan je het geluid wat nader omschrijven? Gr, Lion
Reply

Quote:Ik doe een gokje, nokkenasketting-spanner.....
Of, verdwijnt het geluid met koppeling ingetrokken?
pas vernieuwd geweest alsook de koppeling
Reply

Quote:<blockquote>hallo
graag jullie advies
alvast bedankt
Dag Jan, kan je het geluid wat nader omschrijven? Gr, Lion</blockquote>een bonkig kloppend geluid waar ? moeilijk te bepalen tijdens het rijden merk en ondervind ik niks abnormaals
moto heeft onlangs een bijna volledige revisie ondergaan wwar ik vooral aan denk zou het niet aan de startmotor kunnen liggen ? gr
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Dag jan, ik heb een K10016v met 83000 km op de teller en deze had ook een gebonk bij het stationair lopen.
De motor was +/- 20000 Km niet gecontroleerd. Op aanraden heb ik toen de motor laten afstellen met kleppencontrole en het gebonk was verdwenen, wat ik ervan begreep had het met de syncronisatie te maken. suc6 Lion
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)