Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zadel R 50
Beste mensen,

Ik heb enige tijd geleden een zadel voor mijn R 50 gekocht. Er is in de loop der jaren aardig wat versleutelt aan mijn fiets waardoor ik u een onderdeel op mijn frame mis waaraan het zadel wordt bevestigd. Kan iemand mij een gedetailleerde foto sturen en eventueel wat maten van dit onderdeel zodat ik dit kan fabriceren en en kan vastbakken. Ik voeg twee foto's toe van de huidige staat en van het zadel.
Een foto van hoe de onderdelen van het zadel gemonteerd zijn is ook handig.
Alvast bedankt,

Johan.

[img]/import/photos/t4483s.jpg[/img]
Reply
Hoi,

Je mist de twee opstaande stukjes plat staal voor de voorste bevestiging van het zadel. Voor de rest is het een kwestie van in elkaar zetten.

Groeten

[img]/import/photos/p26563s.jpg[/img]
Reply
Beste Ludi,

Bedankt voor je reactie, ben jij in de gelegenheid de totale lengte van de plaatjes op te meten en de pos. van het gat?

Vr, gr,

Johan.
Reply
Hoi Johan,

Dat wil ik wel doen voor je maar dat kan pas zaterdag, de motor staat in de winterstalling bij mijn broer en daar kan ik pas zaterdag naar toe. Ik lees het wel of iemand anders het sneller kan anders zet ik het er zaterdag op.

[img]/import/photos/p26571s.jpg[/img]
Reply
Hoi Johan,

Ik hoop dat het plaatje lukt en dat je genoeg gegevens hebt zo.

gr Ludi
Reply

plaatje lukt dus niet. Het is een stukje strip 3mm dik en 30 mm breed. De totale hoogte is 50 mm en het gat voor de bout zit op 15 mm vanaf de bovenkant.
De achterzijde van de plaatjes zijn op 25 mm geplaatst gemeten vanaf het achtereind van de midden frame buis.
Hopelijk is het een beetje duidelijk
Gr Ludi
Reply
Quote:Hoi Johan,

Ik hoop dat het plaatje lukt en dat je genoeg gegevens hebt zo.

gr Ludi
he ludi nog intresse voor de beenkappen,
groet marc
Reply
Reactie van bezoeker 'jozwi', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Ludo,

Duidelijk zo, bedankt voor de moeite zo gaat het lukken!! Als je eens in de buurt bent ( santa cristina d' aro girona españa) staat er een biertje koud voor je.

Groeten,Johan.
Reply
Hoi Marc,

Ik heb nog wel intresse kun je mailen?
lmsimon2zeelandnet.nl ipv de twee en @ :-)

Gr Ludi
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)