Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bedankt allemaal !
Het hoort wellicht niet helemaal thuis op een technisch forum maar bij deze allemaal fijne feestdagen Smile veel dank voor de hulp zover en ik hoop dat jullie volgend jaar net zo behulpzaam zijn!!

gr Wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'siem service', geïmporteerd van het oude forum:

Graag gedaan wouter !

[img]/import/photos/p26327s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Monica', geïmporteerd van het oude forum:

Ik sluit me hier graag bij aan! Iedereen een heel fijne Kerst en de beste wensen voor 2008 met veel veilige kilometers! Met een speciale Kerstgroet voor de BIKKELS die mij nu passeren als ik in de file sta....
Reply
Ik wens een ieder ook fijne dagen, een mobiel 2008 en dat alles met zeer veel geluk voor 2008.

Ik heb deze foto vanmorgen speciaal voor jullie geschoten

[img]/import/photos/p26329s.jpg[/img]
Reply
En meer foto's (zwart wit ) kun je hier zien:
http://rides.webshots.com/album/56185032...host=rides
Reply
Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:

Ook namens mij de beste wensen alvast.

[img]/import/photos/p26331s.jpg[/img]
Reply
Mensen,
ook ik ben dankbaar voor alles dat ik via dit Forum heb geleerd en gekregen. Ton: mooie foto, ik ga de anderen zeker bekijken. Ik had een probleempje met de camera vandaag, waardoor ik op dit moment maar 1 mooie winterfoto heb. Die is aangehecht, ik ga proberen om de andere 3 ook nog te redden.
Iedereen die er vandaag op uitging om mooie dingen te zien had groot gelijk, in ieder geval hier in het Noorden! Wij hebben lekker gewandeld en genoten van al het moois!
Alle Forum bezoekers:
Ik wens jullie goede feestdagen en een een mooie jaarwisseling en veel veilige kilometers. En alle leuks dat je kan bedenken. Wij gaan morgen koken (Indisch) voor Kerstgasten en zoals het er uit ziet na de Kerst 3 nachten bij de machinist in zijn huisje. En mooi wandelen in de Ardennen...
Ik wens iedereen evenveel of meer plezierige gebeurtenissen toe.
Egbert

[img]/import/photos/p26332s.jpg[/img]
Reply
Vond nog een leuk filmpie op internet

http://www.month2month.com/resources/swf...0Final.swf
Reply
Ton,
leuke vondst! Lekker muziekje, leuk filmpje.
jij persoonlijk en je geliefden een prettige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar!
Egbert
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)