Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kontakt uit...motor loopt gewoon door.....
Vandaag draai ik bij thuiskomst het sleuteltje om en er gebeurt niets, de motor loopt door (je weet niet wat je overkomt) en licht blijft branden. Nog 10 keer het sleuteltje heen en weer gedraaid zonder het gewenste resultaat. Met de rode stop knop hield het op. Licht uitgeschakeld en sleuteltje eruit.

2 uur later moest ik weer weg, alles fuctioneert en bij thuiskomst gewoon uitgezet met het sleuteltje..........

Wat kan hier aan de hand zijn?

Groeten,
Reyer R80 1985 met s-kuipje
Groeten Reyer
R80 1985 met s-kuipje en 1000cc Siebenrock
Reply
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum:

Ik denk dat het contactslot op de fluit is. Doormeten dus........
Reply
Quote:Ik denk dat het contactslot op de fluit is. Doormeten dus........
henk heb
volgens mij gelijk.door meten dus.of alle stekkers uit het contact slot verwijderen(wel alles goed op schrijven)nu moet alles uit zijn.ik zie het wel op dit forum.gr.marien.
Reply
Quote:Ik denk dat het contactslot op de fluit is. Doormeten dus........
henk heb
volgens mij gelijk.door meten dus.of alle stekkers uit het contact slot verwijderen(wel alles goed op schrijven)nu moet alles uit zijn.ik zie het wel op dit forum.gr.marien.
Reply
Doormeten? Ik ben nog een aantal malen op de BMW op stap geweest en het probleem heeft zich niet meer voorgedaan.
Dank tot zover. Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Groeten,
Reyer Blankevoort R80 1985 met s-kuipje
Reply
Reactie van bezoeker 'dokker', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Doormeten? Ik ben nog een aantal malen op de BMW op stap geweest en het probleem heeft zich niet meer voorgedaan.
Dank tot zover. Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Groeten,
Reyer Blankevoort R80 1985 met s-kuipje
Denk gewoon vocht in je contactslot,even goed inspuiten .Het is weer de tijd Reyer en alles is weer een beetje losgetrilt van het jaar dus dat ook maar even na kijken en opzuiveren en inspuiten.
Grtjs RG.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)