Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windscherm R 80 RT
Reactie van bezoeker 'M.D.van Bemmel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb veel last van windgeluid boven het scherm uit. Ik ben ook vrij lang. Ik zie wel eens een soort verhoging of ombuiging van de stroom. Waar kan ik die krijgen en werkt het echt?

[img]/import/photos/t4293s.jpg[/img]
Reply
Ik zie dat je geen verhoogde ruit hebt? Probeer ook eens die zwarte rand weg te laten, kijk of het eens scheelt.
Waarschijnlijk bedoel je zo'n extra 'vleugeltje' op je scherm? Ik weet niet meer precies waar je dat kan krijgen, kijk eens met zoeken in het forum, er is meer over geschreven.'
gr marcel
Reply
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens op de website van www.laminarlip.com.
Daar staan voor alle bmw modellen oplossingen mbt je vraag.
Reply
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Rt-rijder
Voor dit soort problemen hebben wij bij de Hobbyist opzetschermpjes van "MV" die zeer efficient werken tegen turbulentie,deze schermpjes zijn te verkrijgen in twee maten te weten 80 mm-en 110mm hoog.
Ze worden met een klem bovenop het bestaande scherm gemonteerd en zijn onder een hoek instelbaar.
Een proefrit is mogelijk.
m.vr.gr. Theo.
Reply
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb 2 keer een verhoogd speed 7 scherm gemonteerd, maar beiden kon ik na een paar jaar weggooien omdat de bevestigingsgaten onderin het scherm "versplinterden" (scherm te dun)
ik heb toen 4 jaar geleden een origineel verhoogd BMW scherm (veel dikker) gemonteerd en heb sindsdien geen problemen meer
ik zet met mijn 1.85 prima uit de wind
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)