Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wolfje op de TT baan
Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:

Gisteren eindelijk het lang verwachte filmpje kunnen maken,gaat met name om het geluid.

De link naar You Tube:

http://www.youtube.com/watch?v=Sw-jKbcKCuk
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Klinkt lekker potent, en draait ook snel in zijn toeren! Mooi werk hoor.
Reply

Moto GP in Eext, staat in elk geval een BMW op.

Vanmiddag filmpje gemaakt, een impressie:

http://www.youtube.com/watch?v=zzB4e0RrzmE
Reply
Reactie van bezoeker 'Bertje', geïmporteerd van het oude forum:

Met alle respect voor de sleutelpartij, maar ik vind het helemaal niets.
Gewoon een puber-herriebak, je hoort het ding tot aan de andere kant van het dorp.
De aanzuig-roar komt ver boven het uitlaatgeluid uit.
Misschien kun je nog een stuk van de dempers afslijpen, dan klinkt ie vast nog "beter".
Een BMW gedegradeerd tot een nozembrommert, jammer.

Sorry hoor, is mijn menig maar
Reply
Helemaal maar dan ook helemaal niets fout mee.
Mooi ding.

Frans
Reply

Zal het even onderbouwen:

Directe aanleiding was het overlijden van mijn buurman,zie ook :
http://www.motormeisje.be/Rudyhadee/nav.htm

Achterliggende gedachte is dat men bij het horen van de motor hem weer hoort aankomen,hij reed er altijd op met de originele sigaardempers, dus fluisterstil.

Tevens heeft de heer George "Schorsch " Meier nogal wat impact op mijn persoon, de BMW's van vroeger bulderden er ook over, hierdoor komt het speciale geluid van BMW zeer goed tot zijn recht.

Afgelopen zondag nog in Eext geweest bij de Historische Grand Prix, wat een herrie en er was geen ÈÈn puber op zo'n motor.

Zelf ben ik de 50 jaar al gepasseerd, stap ik op met name deze BMW dan voel ik me gelijk weer jong en puber.
Dat de motor lijkt op een veredelde brommer,het zij zo, maar wel een hele snelle.

En dan is die ook nog eens niet klaar, toekomstplan is om er een turbo op te fabrieken met MV Agusta look-a-like dempers,dus de welbekende megafoons en dan natuurlijk ongedempt.
De uitlaten die er nu op zitten zijn nog voorzien van een binnendemper,heb ook nog wel eigengemaakte megafoons liggen, klinkt ook super.

Natuurlijk is commentaar welkom,zowel positief als negatief,luisteren doe ik echter alleen naar het positieve.
Tot op heden ook alleen maar opbouwende kritiek gehad en daar doe ik het voor.
Reply
Toen ik zo,n jaar of 12 13 was vertrok mijn broer regelmatig met zijn witte BMW r 50 en ik voelde dat in mijn buik die diep grom uit die BMw tot zeker wel 500 m verder. En later met zijn R75/5 had ik hetzelfde.
Ik hoor dat hier niet terug maar dat evenzogoed aan de camera liggen.
Ik heb zelf vorijg jaar wat filmpjes opgenomen met verschilende camera's en ook het geluid was daardoor verschillend.
Tovh machtig mooi die wolfje
Reply
In Eext kon ik er afgelopen zondag niet bij zijn wat ik zeer jammer vond.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bertje', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Zal het even onderbouwen:

Directe aanleiding was het overlijden van mijn buurman,zie ook :
http://www.motormeisje.be/Rudyhadee/nav.htm

Achterliggende gedachte is dat men bij het horen van de motor hem weer hoort aankomen,hij reed er altijd op met de originele sigaardempers, dus fluisterstil.

Tevens heeft de heer George "Schorsch " Meier nogal wat impact op mijn persoon, de BMW's van vroeger bulderden er ook over, hierdoor komt het speciale geluid van BMW zeer goed tot zijn recht.

Afgelopen zondag nog in Eext geweest bij de Historische Grand Prix, wat een herrie en er was geen ÈÈn puber op zo'n motor.

Zelf ben ik de 50 jaar al gepasseerd, stap ik op met name deze BMW dan voel ik me gelijk weer jong en puber.
Dat de motor lijkt op een veredelde brommer,het zij zo, maar wel een hele snelle.

En dan is die ook nog eens niet klaar, toekomstplan is om er een turbo op te fabrieken met MV Agusta look-a-like dempers,dus de welbekende megafoons en dan natuurlijk ongedempt.
De uitlaten die er nu op zitten zijn nog voorzien van een binnendemper,heb ook nog wel eigengemaakte megafoons liggen, klinkt ook super.

Natuurlijk is commentaar welkom,zowel positief als negatief,luisteren doe ik echter alleen naar het positieve.
Tot op heden ook alleen maar opbouwende kritiek gehad en daar doe ik het voor.
Met alle respect voor je overleden buurman, maar dat geeft je nog niet het recht om halve woonwijken te terroriseren met die herriebak.
ik neem aan dat je buurman niet voor niets met nette dempers reed, dat siert hem.
Lawaai maken heeft niets met motorrijden of mensen gedenken van doen, dat zul je misschien met mij eens zijn.
Alleen naar positief commentaar luisteren is natuurlijk hetzelfde als alleen luisteren naar wat je aanstaat, laat de rest maar lekker de pestpokken krijgen, niet erg sociaal zou ik willen zeggen.

Ik vind het erg beroerd, dat van je buurman, jammer dat we zijn mening niet meer kunnen horen.

Ik hoop dat ze mij op een waardigere manier zullen gedenken........

Bertje.

Reply

Begrijp hieruit dat u een hekel aan lawaai hebt.
Ik woon in een stad(geen dorp) waar we zelfs een stichting tegen geluidshinder hebben.
En hij zou het prachtig gevonden hebben.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)