Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:
Zal het even onderbouwen:
Directe aanleiding was het overlijden van mijn buurman,zie ook :
http://www.motormeisje.be/Rudyhadee/nav.htm
Achterliggende gedachte is dat men bij het horen van de motor hem weer hoort aankomen,hij reed er altijd op met de originele sigaardempers, dus fluisterstil.
Tevens heeft de heer George "Schorsch " Meier nogal wat impact op mijn persoon, de BMW's van vroeger bulderden er ook over, hierdoor komt het speciale geluid van BMW zeer goed tot zijn recht.
Afgelopen zondag nog in Eext geweest bij de Historische Grand Prix, wat een herrie en er was geen ÈÈn puber op zo'n motor.
Zelf ben ik de 50 jaar al gepasseerd, stap ik op met name deze BMW dan voel ik me gelijk weer jong en puber.
Dat de motor lijkt op een veredelde brommer,het zij zo, maar wel een hele snelle.
En dan is die ook nog eens niet klaar, toekomstplan is om er een turbo op te fabrieken met MV Agusta look-a-like dempers,dus de welbekende megafoons en dan natuurlijk ongedempt.
De uitlaten die er nu op zitten zijn nog voorzien van een binnendemper,heb ook nog wel eigengemaakte megafoons liggen, klinkt ook super.
Natuurlijk is commentaar welkom,zowel positief als negatief,luisteren doe ik echter alleen naar het positieve.
Tot op heden ook alleen maar opbouwende kritiek gehad en daar doe ik het voor.