Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Handboeken R1100 en R1150
Op de volgende website vind je handboeken (Nederlandstalig) van de BMW R1100 en R1150. Je kunt ze gratis in PDF-formaat downloaden. Ik liep deze leuke website bij toeval tegen het lijf!
Reply
Quote:Op de volgende website vind je handboeken (Nederlandstalig) van de BMW R1100 en R1150. Je kunt ze gratis in PDF-formaat downloaden. Ik liep deze leuke website bij toeval tegen het lijf!
http://www.bmw-rijder.be/
Reply
Reactie van bezoeker 'blockmans', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Op de volgende website vind je handboeken (Nederlandstalig) van de BMW R1100 en R1150. Je kunt ze gratis in PDF-formaat downloaden. Ik liep deze leuke website bij toeval tegen het lijf!
Op welke website a.u.b. mvg.Wilfried.
Reply
blockmans,
even goed lezen, het staat er echt en de link werkt ook echt.
Succes,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'BMW-Archer', geïmporteerd van het oude forum:

Hartelijk dank voor deze link, ik was ook al enkele weken opzoek. Voor de liefhebber heb ik nog wel de spaanstalige versie.

M.V.G.
Laurens
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo BMW rijders,

Het zal aan mij liggen maar ik heb al diverse malen geprobeerd op deze site iets te vinden over handboeken maar waar moet ik zoeken. Al vast bedankt.

Bert
Reply
Bert,
op bovengenoemde site "de knop "documentatie" aanklikken en verder zie je het wel.
Succes,
Egbert
Reply
Quote:Hartelijk dank voor deze link, ik was ook al enkele weken opzoek. Voor de liefhebber heb ik nog wel de spaanstalige versie.

M.V.G.
Laurens
Hoi Laurens, graag gedaan!

Groet,

jevedewe
Reply
Reactie van bezoeker 'John', geïmporteerd van het oude forum:

Wat zijn die belgen toch geweldige mensen

bedankt voor deze tip man was ook al even op zoek naar deze handliding.

vriendelijke groet John.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)