Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verlaging stuur R 1100 rt
Reactie van bezoeker 'H.Boeren', geïmporteerd van het oude forum:

Is er iemand die ervaring heeft met het verlagen van het stuur van een BMW r 1100 rt is hiervoor een verlagingsset te koop.

Met vriendelijke groet
Henk Boeren
Reply
Reactie van bezoeker 'wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Wat was de reden om het stuur te willen verlagen?
Rij zelf met 1100rt en heb last van gebulder met zadel in middenstand. In laagste stand heb ik het gevoel op een te kleine brommer te zitten en stuur is dan net te hoog.
Was dit ook jouw probleem?
alvast bedankt!
wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'willem', geïmporteerd van het oude forum:

Henk, een beetje laat misschien maar toch een reactie.Zoals al gemeld kijk even bij,www.wunderlich.de als ik het goed heb zijn de bestelnummers.1624559 en 8160049. maar loop zelf even de site door, en kijk bij de r1100rt en r1150rt, dan vindt je het wel, bestellen via e-mail, en 14 dagen in huis.
Reply
Reactie van bezoeker 'Henk Boeren', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt voor de reacties
Heb de verlagingsset besteld en ben benieuwd of de zit straks beter is. De nummers klopten.

Met vriendelijke groet

Henk Boeren
Reply
Reactie van bezoeker 'willem', geïmporteerd van het oude forum:

hoeft geen selfmade te zijn, bij, www.wunderlich.de. kun je ze zo bestellen. heb ik zelf ook gedaan. inmiddels is de betreffende motor ingeruild voor een nieuwe 1150 rt
groetjes willem
Reply
Reactie van bezoeker 'Henk Boeren', geïmporteerd van het oude forum:

Willem

Hoeveel lager kun je het stuur dan plaatsen en zijn de kabels dan niet te lang
Ben een zitpositie van een BMW r 100 rs gewend.
Met vriendelijke groet
Henk Boeren

Reply
Reactie van bezoeker 'Danny', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb in Duitsland al wel een RT gezien zonder het originele stuur maar met klampen op de kroonplaat geschroefd en een lager stuut erop en een andere vorm maar ik denk dat het selfmade was en dat je ook zelf zal moeten experimenteren,is te doen hoor
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)