Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
H stuk of toch maar tussenpot?
#11
Reactie van bezoeker 'eric', geïmporteerd van het oude forum:

R80rt met H-stuk

[img]/import/photos/p24380s.jpg[/img]
Reply
#12
Reactie van bezoeker 'hans', geïmporteerd van het oude forum:

Voor diegenen die toch een originele tussenpot prefereren, kieper er voor montage motorolie in( niet te veel hoor). Als ie er al opzit: via de dempers naar binnen laten lopen kan ook.
Daarmee verleng je de levensduur tegen doorroesten van binnenuit aanzienlijk.
Verder de buitenkant af en toe afvegen met een "vette lap".
Reply
#13
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Er zijn ook RVS tussenpotten verkrijgbaar , die dus niet doorroesten.
Reply
#14
Reactie van bezoeker 'frank', geïmporteerd van het oude forum:

Ik berichten gehoord die het h stuk afraden. Dit omdat het vermogen gaat kosten.
Nu zijn er ook mensen die rijden met een hoske uitlaat en zeggen dat de prestaties er niet op achteruit gaan maar dit klopt niet. Dit heb ik zelf ondervonden.
Mat Bekers van de boxertoko is geen voorstander van het h stuk.
Dus wat is waar??????????????
Reply
#15
Reactie van bezoeker 'hans', geïmporteerd van het oude forum:

Jan,

Blijven die RVS tussenpotten heel? Geen scheurtjes zoals in de RVSdempers voorkomen bij de bevestiging aan het frame? RVS is mooi maar kan slecht tegen grote temperatuurwisselingen.

Hans
Reply
#16
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ga maar voor een orginele nieuwe. Dank voor alle reacties.
gr marcel
Reply
#17
Reactie van bezoeker 'peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

http://www.hobbyist.nl/forum/img/p24408l.jpg

denk dat door de vorm van de pot er eerder corrosie ontstaat, mischien ook iets om bij stil te staan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)