Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uitlaat K100
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Heeft iemand ervaring met een vervangende uitlaat voor een K100 uit 1984? Wat is een aanrader en wat een afrader? De originele uitlaat rammelt flink en het wordt dus tijd voor een nieuwe. Ik heb op internet een Remus uitlaat gevonden. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben benieuwd!
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Je kan ook de uitlaat van een K100-1100-1 16klepper monteren, dit gaat probleemloos, enkel moet je een extra hoekbevestiging plaatsen onder de middenbok en de ophanging aan de schetsplaat aanpassen, alles hiervoor is verkrijgbaar.
Reply

Quote:Je kan ook de uitlaat van een K100-1100-1 16klepper monteren, dit gaat probleemloos, enkel moet je een extra hoekbevestiging plaatsen onder de middenbok en de ophanging aan de schetsplaat aanpassen, alles hiervoor is verkrijgbaar.
Hoi Dirk,

Dank voor je reactie! Gisteren heb ik een Nico Bakker uitlaat kunnen kopen, z.g.a.n! Die ga ik er eerst maar even onder maken. Alles beter dan de originele rammelbak...
Reply
Reactie van bezoeker 'arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,
Hoe kun je dat nou zeggen van een uitlaat die 23 jaar trouwe dienst er op heeft zitten!

Groet Arnold
Reply

Quote:Hoi,
Hoe kun je dat nou zeggen van een uitlaat die 23 jaar trouwe dienst er op heeft zitten!

Groet Arnold
Ha, daar heb je wel gelijk in. Ik zal de originele uitlaat een mooi plekje aan de muur geven!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)