05-18-2007, 01:51 PM
Reactie van bezoeker 'Joost', geïmporteerd van het oude forum:
Ooit begonnen met een afgeragde R26, daarmee heeeeel veel gesleuteld!,
gevolgd door een R 27, niks mis mee,
daarna R50 met Hollandia zijspan, alleen cardan gewisseld en bougiedraad problemen in Engeland,
toen een hele serie Jappen, Guzzi en (nieuwe) Triumph.
wegens blessures even gestopt, toen een R65, probleemloos,
Toch weer (lagere) een Jap, beviel niet,
K75 RT, probleemloos,
wilde toch weer een boxer, R80 RT, brobleemloos,
sneller vrienden dus een K100 RT, probleemloos (maar te hoog/zwaar).
weer een R65, probleemloos,
ingeruild op een R100 RT, probleemloos (staat nu met pijn in mijn hart te koop)
maar was te hoog/zwaar.
Dus nu een kale K75 met verlaagd zadel voor de zonnige zondagen
en die moet zich nog gaan bewijzen...
Alle motoren (in de afgelopen 34 jaar), behalve nr.1 wel gekocht in goede staat.
Mijn persoonlijke conclusie: BMW, degelijk mits goed onderhouden!
Heb er in ieder geval minder aan uitgegeven dan aan alle jappen, om van de Guzzi maar te zwijgen... (was wel een wereldfiets trouwens!)
Joost.
Ooit begonnen met een afgeragde R26, daarmee heeeeel veel gesleuteld!,
gevolgd door een R 27, niks mis mee,
daarna R50 met Hollandia zijspan, alleen cardan gewisseld en bougiedraad problemen in Engeland,
toen een hele serie Jappen, Guzzi en (nieuwe) Triumph.
wegens blessures even gestopt, toen een R65, probleemloos,
Toch weer (lagere) een Jap, beviel niet,
K75 RT, probleemloos,
wilde toch weer een boxer, R80 RT, brobleemloos,
sneller vrienden dus een K100 RT, probleemloos (maar te hoog/zwaar).
weer een R65, probleemloos,
ingeruild op een R100 RT, probleemloos (staat nu met pijn in mijn hart te koop)
maar was te hoog/zwaar.
Dus nu een kale K75 met verlaagd zadel voor de zonnige zondagen
en die moet zich nog gaan bewijzen...
Alle motoren (in de afgelopen 34 jaar), behalve nr.1 wel gekocht in goede staat.
Mijn persoonlijke conclusie: BMW, degelijk mits goed onderhouden!
Heb er in ieder geval minder aan uitgegeven dan aan alle jappen, om van de Guzzi maar te zwijgen... (was wel een wereldfiets trouwens!)
Joost.