09-16-2007, 10:30 AM
Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:
Waarom BMW?
Bij mij waarschijnlijk vanwege zijn klassieke look en uitstraling,schone opbouw en geen fratsen.
Rij dus op een lichtelijke gewijzigde streep 5, de R75/5 dus van 1972.
Kon hem in 1981 van een kennis kopen,had het geld liggen want had net de Volvo Amazone verkocht.
Motor sprak mij gewoon aan,hij heeft het of hij heeft het niet,de man waar ik de motor van kocht(Thijs)reed zelf op een R50 met een joekel van een brandstoftank,zijn vriendin had een ÈÈnpitter BMW.
Door dit soort gasten wordt je gewoon aan gestoken om ook BMW te gaan rijden.
Tot 2006 moest en zou hij zo origineel mogelijk moeten blijven,door een uitermate vervelende gebeurtenis moest en zou hij verbouwd naar een cafÈracer,dit met behoud van de originele delen,zodat hij altijd terug gebouwd kan worden.
Dit zal dus wel never meer gebeuren,motor gaat ook nooit in de verkoop.
Verder rijdt zo'n machine grappig,maakt een hoop herrie,remt eigenlijk voor geen meter,krijg pijn in mijn rug na lange afstanden,kramp in de benen soms.
Maar het blijft mooi,tijdloos en confronterend alsmede recalcitrant.
[img]/import/photos/p25226s.jpg[/img]
Waarom BMW?
Bij mij waarschijnlijk vanwege zijn klassieke look en uitstraling,schone opbouw en geen fratsen.
Rij dus op een lichtelijke gewijzigde streep 5, de R75/5 dus van 1972.
Kon hem in 1981 van een kennis kopen,had het geld liggen want had net de Volvo Amazone verkocht.
Motor sprak mij gewoon aan,hij heeft het of hij heeft het niet,de man waar ik de motor van kocht(Thijs)reed zelf op een R50 met een joekel van een brandstoftank,zijn vriendin had een ÈÈnpitter BMW.
Door dit soort gasten wordt je gewoon aan gestoken om ook BMW te gaan rijden.
Tot 2006 moest en zou hij zo origineel mogelijk moeten blijven,door een uitermate vervelende gebeurtenis moest en zou hij verbouwd naar een cafÈracer,dit met behoud van de originele delen,zodat hij altijd terug gebouwd kan worden.
Dit zal dus wel never meer gebeuren,motor gaat ook nooit in de verkoop.
Verder rijdt zo'n machine grappig,maakt een hoop herrie,remt eigenlijk voor geen meter,krijg pijn in mijn rug na lange afstanden,kramp in de benen soms.
Maar het blijft mooi,tijdloos en confronterend alsmede recalcitrant.
[img]/import/photos/p25226s.jpg[/img]