05-24-2007, 04:08 PM
Reactie van bezoeker 'Arent', geïmporteerd van het oude forum:
In '72, als jongetje van 12, zag ik voor het eerst een motorrijder op een nieuwe R75/5. Die prachtige eenvoud, dat sonore diepe geluid. Toen, een paar jaar later, de nieuwe R90/S. Die ongelooflijk mooie kleuren, van het velletje van een gerookte makreel. Later, in '83, de eerste K100. Dat super-idee, een viercilinderblok op z'n kant. Allemaal redenen om BMW te rijden. En een BMW voelt lekker degelijk, die stevige Magura hendels. En een uitlaat van roestvrij staal. En een cardan. En probleemloos 2 ton draaien. Moet ik nog even doorgaan....?
In '72, als jongetje van 12, zag ik voor het eerst een motorrijder op een nieuwe R75/5. Die prachtige eenvoud, dat sonore diepe geluid. Toen, een paar jaar later, de nieuwe R90/S. Die ongelooflijk mooie kleuren, van het velletje van een gerookte makreel. Later, in '83, de eerste K100. Dat super-idee, een viercilinderblok op z'n kant. Allemaal redenen om BMW te rijden. En een BMW voelt lekker degelijk, die stevige Magura hendels. En een uitlaat van roestvrij staal. En een cardan. En probleemloos 2 ton draaien. Moet ik nog even doorgaan....?