05-10-2007, 12:31 AM
Reactie van bezoeker 'jaap v', geïmporteerd van het oude forum:
Ik rijd, met een onderbreking van 10 jaar, al 45 jaar motor. Altijd met een cylinderinhoud van maximaal 500 cc. De 4e was een Honda cx500 en ben toen verslingerd geraakt aan cardan en aan het uitlaatgeluid. Na 80.000 km (hij had toen 140.000 km op de teller staan) ingeruild voor een kawa GT550, ook met cardan. Deze was (met 115.000 km op de teller) door zomer en winter rijden + altijd buiten staan op de lasnaden gaan roesten. Door een praatje bij de werkplaats waar ik altijd het onderhoud doe aan van een particulier een BMW R65 voor weinig geld kunnen overnemen.
Ik rijd, met een onderbreking van 10 jaar, al 45 jaar motor. Altijd met een cylinderinhoud van maximaal 500 cc. De 4e was een Honda cx500 en ben toen verslingerd geraakt aan cardan en aan het uitlaatgeluid. Na 80.000 km (hij had toen 140.000 km op de teller staan) ingeruild voor een kawa GT550, ook met cardan. Deze was (met 115.000 km op de teller) door zomer en winter rijden + altijd buiten staan op de lasnaden gaan roesten. Door een praatje bij de werkplaats waar ik altijd het onderhoud doe aan van een particulier een BMW R65 voor weinig geld kunnen overnemen.