Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waarom rijd je eigenlijk BMW?
Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum:

Peter,rnHet blok moet eruit om de achterdeksel te verwijderen. Daarop zit het ding gemonteerd. Ik heb inmiddels 80 keer de spamafbeelding overgetikt. rnGroeten,rnReyer
Reply
Reactie van bezoeker 'Chefke', geïmporteerd van het oude forum:

omdat ik een jap niet kan betalen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob G', geïmporteerd van het oude forum:

We draaien het om ;
Waarom rijdt je geen BMW?
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:We draaien het om ;
Omdat ik dan of met de Harley of met de xt op pad ben
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Waarom ik BMW rijd ?

Toen ik 17 (foei, nog geen rijbewijs!) was een stukje mocht rijden op de R69S van een vriend van mij, en ik helemaal weg was van het geluid, de accelaratie van onderuit, het comfortabele zitten, het gevoel van een stevige fiets onder me, dacht ik: dit wil ik ook !

En nu, 34 jaar later en 3 eigen BMW twins verder, denk ik ernog steeds zo over.

Boxer for ever !

Dirk
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron68', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:We draaien het om ;
Omdat het dan te slecht weer is en ik dus in de auto kruip (opel)

Greetz,
Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'GerJ', geïmporteerd van het oude forum:

Waarom rijd je eigenlijk BMW? Ja, dat vraag ik mij ook wel eens af...
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Dag allemaal.....

Ben nieuw hier en zat met veel plezier dit stuk te lezen.

Ik rij al 26 jaar motor. Heb ook vanalles gehad, maar alles Jappies. Een jaar of 6 geleden wilde ik een Kawa chopper inruilen voor een Pan. Ik ging veel km's rijden en op die chopper kreeg ik na een uurje gigantische rugpijn, omdat ik er zo opgevouwen op zat.

Dus op pad en bij mijn garage in Echt stonden een paar mooie Pan's. Alleen de garagehouder vond dat ik meer bij een BME hoorde. Hij wilde mij ook perse overtuigen van het geweldige rijden van een R1100RT. Dus uiteindelijk ben ik er toch op gestapt. En na twee bochten verder wist ik dat ik niet nog een proefrit zou maken met een Pan. Over de (inruil)prijs waren we het snel eens en ik heb altijd met plezier op deze fiets gerden ..... totdat iemand hem heeft meegenomen zonder toestemming ......

Nu ben ik in het bezit van een R1100RS. Prachtige machine, heerlijke zit en geweldige rij-eigenschappen.

Op dit moment staat ie grotendeels gedemonteerd omdat ik een grote beurt aan het doen ben. Effe kijken en dan morgen onderdelen bestellen. Deze fiets gaat dadelijk 60-70k per jaar rijden.

En als ie zijn tijd uitgediend heeft, dan komt er waarschijnlijk een R1200RT en laat ik de RS lekker staan ..... voor erbij. Of ik zou mijn lief moeten kunnen overtuigen de Virago om te ruilen voor de RS ....

Groet
Hans
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben sinds 3 weken weer in het bezit van een motor. Na 8 jaar niet meer gereden te hebben ivm rugklachten. Ik ben bij BMW terecht gekomen in verband met zijn rechte zitpostie. Eerst gekeken naar een K100RT, echter ik kwam met de knieen tegen de kuiprant. Toen is mijn keus gevallen op een R100RT van 1992. Heeft toch wel iets specials zo'n 2 cilinder boxermotor. Hij rijdt echter fantasties.rnrnmvgrnrnRichard
Reply
Reactie van bezoeker 'Rene', geïmporteerd van het oude forum:

Zoals BMW zelf als slogan heeft: aus freude am fahren! Ik heb een K75RT en rijd daar dagelijks op. Het is dus vooral mijn vervoermiddel. Dat moet betrouwbaar en degelijk zijn en me ook bescherming en kofferruimte bieden. Heel pragmatische keuze dus. Naast al het praktische; ik stap er iedere dag met heel veel plezier op en zoals mijn vrouw zegt, ik ben een BMW type... Degelijk en een beetje saai zal ze wel bedoelen...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)