04-13-2007, 03:03 AM
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi.
Ok, een klein stukje geschiedenis.
Na in '80 mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik 2 jappen versleten (Suz T500 en GS 750), toen een Guzzi LM-1 gekocht.
Deze bleek voor w/w verkeer toch niet helemaal geschikt en er een MZ bij gekocht.
Toen deze plofte, kwam er een R50/5, deze bleek niet helemaal fris en moest een nieuw motorblok, dit blok kwam uit een garage naast een woning in Baexem, van ene Kasper?
Met die BMW en Guzzi alle uithoeken van Europa gezien, 40-50 kkm/jaar waren heel normaal, zelf je eigen rommel rijdend houden ook, dus sleutelen leerde je wel.
De laatste jaren is het rijden wat minder geworden, zo'n 20 kkm/jaar, verdeeld over diezelfde Guzzi, een R69/EML en een R1100RS, een K75 (van vrouwlief) en een ouwe Guzzi, Lodola 235 maken het brommerpark compleet.
Groeten, Paul.
Hoi.
Ok, een klein stukje geschiedenis.
Na in '80 mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik 2 jappen versleten (Suz T500 en GS 750), toen een Guzzi LM-1 gekocht.
Deze bleek voor w/w verkeer toch niet helemaal geschikt en er een MZ bij gekocht.
Toen deze plofte, kwam er een R50/5, deze bleek niet helemaal fris en moest een nieuw motorblok, dit blok kwam uit een garage naast een woning in Baexem, van ene Kasper?
Met die BMW en Guzzi alle uithoeken van Europa gezien, 40-50 kkm/jaar waren heel normaal, zelf je eigen rommel rijdend houden ook, dus sleutelen leerde je wel.
De laatste jaren is het rijden wat minder geworden, zo'n 20 kkm/jaar, verdeeld over diezelfde Guzzi, een R69/EML en een R1100RS, een K75 (van vrouwlief) en een ouwe Guzzi, Lodola 235 maken het brommerpark compleet.
Groeten, Paul.