Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zadel k100rs 1985 opnieuw vullen en bekleden omgeving Nijmegen
Reactie van bezoeker 'baksteenJob', geïmporteerd van het oude forum:

Weet iemand een zaak beetje in de buurt van Nijmegen waar ze het zadel eventueel kunnen opvullen (denk dat ie na 22 jaar wel wat uitgezakt is) en kunnen bekleden?

B.v.d.
Job
Reply
Reactie van bezoeker 'job', geïmporteerd van het oude forum:

Niemand? mag ook iets verder van Nijmeggen af zijn..

Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

RobNIJ heeft een K zadel in de buurt van Nijmegen laten polsteren.Was erg tevreden over prijs/kwaliteit
Contacteer RobNIJ via http://bmwkclub.forumsplace.com/memberli...C&start=50
mvg
Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Ko', geïmporteerd van het oude forum:

Ik weet dat je bij onze sponsor een nieuwe kunt kopenrnJe weet niet wat je voelt gewoon een originele is gewoon erg goed.rnOf als je erg luxe wil een corbinzadel kopen.rnIk heb dit ook gedaan en zit al jaren weer primarnDeze kun je bij buddyfashion kopenrnca 400 eurtjes maar zit heerlijk en voor jarenrnMijn advies is niet overtrekken want een groot deel van de oude vulling blijft bestaan en die is na al die jaren wle erg ingezaktrnDus conclusiernGewoon een nieuwe kopen bij de hobbyist of als je genoeg geld hebt een corbin zadelrnrn
Reply
Reactie van bezoeker 'job', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben langs de hobbyist geweest..Daar hadden ze niet meer het zadeldek van het oude type k100 (met handvatten in het zadel).

Ze hadden nog wel een nieuw zadel liggen, maar daarvan vond ik de prijs toch wat te hoog.

ik ben uiteindelijk uitgekomen bij een meubelstoffeerderij "wimbert" in Nijmegen. ze hebben het zadel opnieuw bijgevuld en overtrokken met een nieuw dek. Dit alles voor 110 euro.

Een goede prijs mijns inziens.

Job
Reply
Reactie van bezoeker 'Duckmole', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens op www.rayz.nl. Rayz zit in Dordrecht. Ik lees hele goede recensies op het GS forum.

Duckmole
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)