Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pieter
#1
Reactie van bezoeker 'van der hoek', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben in het bezit van een R80RT bj 1985waarvan het branstof verbruik nogal hoog is 1:7rnHij start prima en loopt prima,hij start met de choke half open zonder gas bij geven.De choke schuiven blijven niet hangen en kort geleden zijn de carburateurs schoongemaakt en voorzien van nieuwe pakkingen.rnHoe is het brandstof verbruik te beinvloeden.rnIk rij niet hard en trek niet ver door in de versnellingen (4000 toeren).rnEen maal geproberd na cerburatuers te hebben overhaald hoe hij reed en in de 5e versnelling komt hij in het rode gebied van de toerenteller(+7000 toeren),dus aan de kleppen en het ontstekings tijdstip kan het niet liggen.rnWie kan mij goed uitleggen hoe ik het brandstofverbriuk kan afstellenrnmvrgr Pieter
Reply
#2
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Hoe zien de bougies eruit? Mooi lichtbruin en droog?
Reply
#3
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens bij 'zoeken'. Het kan zijn dat je carburateurs een andere sproeierbezetting kan gebruiken.
Is het vlotternivo wel ok? Wellicht dat de choke blijft hangen?
succes.
Reply
#4
Reactie van bezoeker 'Jeroen', geïmporteerd van het oude forum:

Wat betekent 1:7 ALs het 7 liter op 1 km is. Dan zuipt die motor of lekt het ergensrnAls het 1 op 14 is, kan het ermee door maar het kan beter, zeker op de lange afstanden
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)