01-22-2007, 10:36 PM
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:
Laats heb ik bericht over mijn succes bij de offier van Justitie met betrekking tot de bekeuring. ( (-50%)
De schorsing van de motor waar het om handelt is volgende maand voorbij.
Ik heb mijn verzekeringsmaatschappij gevraagd om een pro-forma verzekering op deze motor te zetten zodat hij in ieder geval bij de RDW bekend is en als verzekerd staat geregistreerd.
Nu meld de RDW mij dat de motor moet worden gekeurd alvorens de schorsing kan worden ogeheven ??????????
Zijn er in het forum mensen bekend met de regelgeving omtrent keuring van motoren (deze zijn toch niet keuringsplichtig)?
Hoe zit het met die zogenaamde keuring, wat moet ik hiermee.
Iemand?
Chris, ik krijg zo langzamerhand een dikke nek van die CB-500!
Laats heb ik bericht over mijn succes bij de offier van Justitie met betrekking tot de bekeuring. ( (-50%)
De schorsing van de motor waar het om handelt is volgende maand voorbij.
Ik heb mijn verzekeringsmaatschappij gevraagd om een pro-forma verzekering op deze motor te zetten zodat hij in ieder geval bij de RDW bekend is en als verzekerd staat geregistreerd.
Nu meld de RDW mij dat de motor moet worden gekeurd alvorens de schorsing kan worden ogeheven ??????????
Zijn er in het forum mensen bekend met de regelgeving omtrent keuring van motoren (deze zijn toch niet keuringsplichtig)?
Hoe zit het met die zogenaamde keuring, wat moet ik hiermee.
Iemand?
Chris, ik krijg zo langzamerhand een dikke nek van die CB-500!