Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K1100LT ruimte achter kuip / zitpositie
Reactie van bezoeker 'jo', geïmporteerd van het oude forum:

Wie heeft ervaring met het aanpassen van de zitpositie op de K1100LT? De ruimte achter de kuip is erg krap, ik zit met mijn knieen tegen de kuiprand.
Er zijn volgens mij een aantal mogelijkheden:
1. verhogen van het zadel,
2. verplaatsen van de voetsteunen (lager of juist hoger?)
3. "uithollen" van de kuip (beplating eruit halen?)
4. naar voren plaatsen van de gehele kuip

Gaarne reactie.
Jo
Reply
Reactie van bezoeker 'eric albers', geïmporteerd van het oude forum:

Ik had het van de week ook al aan iemand gemeld die last had van wervelingen op de duo: gewoon kijken of je een Corbinzadel kunt vinden. Deze heeft een iets lagere zitpositie (waardoor je knieen iets meer gebogen zitten) en de bestuurder zit ook enkele centimeters verder naar achteren. Rijd er zelf al jaren mee en zit een stuk beter dan het orogineel.
Sterkte met de zoektocht!
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Jo.
Ik heb ivm hetzelfde probleem een buddy van een 1100 RS gemonteerd. Dit scheelt enkele centimeters en je kan met je gat wat makkelijker gaan verzitten. Ook regent je zitplaats niet meer zo vol. Je passagier -afhankelijk van diens lengte - steekt dan ook niet meer met kop en schouders boven je uit. Ook vind ik de RS byddy minder plomp staan. De beide buddy's heb ik gebruiksklaar staan, afhankelijk wie er achter op meerijdt of dat ik alleen rijd. Er zijn verschillende corbinzadels; let er op of je bij de byddy met dat diepe zitvlak wel voordeel hebt; daarop kun je ook bijna niet verschuiven.
mgv Gerard
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)