Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht beenkappen
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ga het ook maar eens proberen.
Ik ben voor mijn R90S op zoek naar een stel beenkappen en een stel handkappen voor in een S kuipje.
Ik heb last van winterhanden, da's nie fijn in de winter.
Is er een handvatverwarming die goed is?

Graag alles aanbieden op Chris$Messerschmitt.nl.

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Je wil graag vast blijven houden aan het S kuipje? Je zou een RT kuip kunnen overwegen, je ziet ze wel eens op marktplaats aangeboden.
Je weet dat er behalve handvatverwarming ook verwarmde handschoenen bestaan? Wanten zijn en blijven warmer dan handschoenen vind ik. Bij echt koud weer trek ik ook nog eens dunne handschoenen aan Ìn de wanten.
Kijk ook eens met 'zoeken'.
succes.
Reply

Nou Ivan dat is dus krek wak zoek, gebruikte kappen.
Zou je me willen contacten?
Chris ED Messerschmitt.nl
Ik ga zeker ook eens nadenken over de handschoenverwarming, dank je voor de input allebei.
kwil echter wel mijn S kuipje houden, die is zo karakteristiek voor de R90S.

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Chris,
doe je wel een foto van de S met beenkappen? Dat zou verstokte origineel rijders wel eens een leuke verrassing kunnen bezorgen ;-)
Egbert
Reply

Quote:Chris,
doe je wel een foto van de S met beenkappen? Dat zou verstokte origineel rijders wel eens een leuke verrassing kunnen bezorgen ;-)
Egbert
Tis natuurlijk alleen voor in de winter, das duidelijk.

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'jo', geïmporteerd van het oude forum:

Chris,

Heb nog een stel gebruikte handkappen liggen. Origineel voor een GS, zwart, hebben kort op mijn CS gezeten maar ik vond het verschil niet overtuigend genoeg. De rechter handkap heeft ruimte voor een remoliepotje op het stuur. Email maar effe als je interesse hebt: chamborigaud2hotmail.com. Ik zit in Nijmegen.

groet, Jo
Reply

Quote:Chris,

Heb nog een stel gebruikte handkappen liggen. Origineel voor een GS, zwart, hebben kort op mijn CS gezeten maar ik vond het verschil niet overtuigend genoeg. De rechter handkap heeft ruimte voor een remoliepotje op het stuur. Email maar effe als je interesse hebt: chamborigaud2hotmail.com. Ik zit in Nijmegen.

groet, Jo
Dank je voor het aanbod Jo, maar ik bedoelde eigenlijk de kappen die in het S kuipje passen, niet die op het stuur.

Evengoed bedankt voor de aanbod,

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Chris,
Tis misschien vloeken in de kerk, maar op mijn R65 heb ik een stel beenschilden van een... Ural gesmurfd. Kost geen drop. Niet verder vertellen hoor. De Ural import zit bij Gossie in Tholen, maar de UDCN heeft ook een advertentierubriek. Mooi dat je door rijdt met de fiets! Hij heeft er voor geleerd.
Succes
Dolf
Reply

Nou Dolf misschien wel een interessante optie.
Ik ben en stel originele op het spoor, mocht dit niets worden, kan ik nog zo'n setje bekijken.
Eigenlijk is de winter al weer voorbij, moar joa, de nieuwe komt misschien weer volgend jaar, dan wil ik ze wel klaar hebben liggen.

Chris
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)