Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verlichting -koplicht-
Reactie van bezoeker 'Dirk Kooiker', geïmporteerd van het oude forum:

De reactie van Robbert over het gebruik van de Philips Motorvison lampjes: scheelt dit echt veel in vergelijking met een "gewone" H4 zoals er in mijn R80 RT zit ? Of is het alleen maar reclame. Graag een paar ervaringen, want ik vind dat het licht van mijn koplamp ook niet echt overhoudt.

Bedankt,

Dirk
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Veringmeier', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Robbert,
hoe heb je dat geschakeld dat ze zachtjes branden? Met een serie weerstand of heb je een elegantere oplossing?
Alvast bedankt,
Egbert
halo Robert.
net als Egbert vraag ik mij af hoe je de knipperlichten zwak kan laten meebranden.
Is er iemand die weet hoe ik aan een handboek van de k100 rs model 1988 kan komen? mag een copy of pdf file ofzo zijn.
alvast hartstikke bedankt.
Ton
Reply
Reactie van bezoeker 'Robbert', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn persoonlijke ervaring met de motovision is dat er veel meer licht uit komt dat mijn oude halogeen lamp met gele bolletje eroverheen.

Voor de knipperlichten heb ik een "safety light" gemonteerd (www.running-lights.com).

Ik ben niet helemaal weg van de volledige constructie van dit apparaat en heb zelf enkele aanpassingen doorgevoerd, namelijk een separate aan/uit schakelaar en een aparte schakelaar voor het inschakelen van de patronen van knipperen (ipv de voorgestelde remschakelaar).
De patronen van knipperen gebruik ik soms bij het filerijden aangezien ik geen alarmlichten heb. Helaas heeft mijn versie safetylights geen alarmlicht stand maar wel diverse andere knipperende patronen.

Wellicht zijn er goedkopere opties om je knipperlichten te laten gloeien..

Groet,

Robbert.

Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Peter, al wat wijzer geworden?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)