Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Daarnet even op Marktplaats gekeken. Er staat toch een verschrikkelijk mooie ongerestaureerde R69S, met 40.000 km op, die MOET ik gewoon even aan jullie, liefhebbers, doorgeven. Moet je die foto's eens zien... Ik weet het, hier is het forum niet voor bedoeld, maar zo'nn mnooie henb ik niet eerder gezien. Maar hij is niet goedkoop... :-(
PS ik ken de eigenaar uit Heerde niet hoor, dus weet ook niet of het een goede is!
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:
Het is een handelaar kenteken staat net een paar dagen op naam
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo Rene,
Waar haal je die informatie vandaan?
Kan soms nutig zijn.
Groet Arnold
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:
Peter
Het is inderdaad op te zoeken van de site van de rdw. Ik heb het laatst gebruikt bij mijn zoektocht naar een motor .
Je kan zien wat het bouwjaar is, of de motor een originele een nederlandse motor is of een geimporteerde en exact welk type het is. Tevens kun je zien wanneer hij voor het laatst is overgeschreven.
Dit is erg nuttige informatie om door alle mooie verhaaltjes heen te prikken en de handelaren eruit te halen. Niet dat er iets mis is om een motor bij een handelaar te kopen als de prijs in orde is. Maar het is natuurlijk heel vervelend om een klassieker te kopen met het verhaal dat de eigenaar hem de laatste 20 jaar heeft vertroeteld. Terwijl de verkoper hem ergens uit een schuur heeft getrokken en dan voor veel geld doorverkoopt, terwijl hij totaal niet weet wat de geschiedenis en staat van de motor is behalve dat hij er goed uitziet. Want je weet het in dit soort gevallen garantie tot de drempel.
Groeten RenÈ
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Nou, haal 'm er dan maar gauw af, webmaster... Ik ga geen reclame maken voor een handelaar. Ik heb hierop gecheckt door te kijken of er meer advertenties waren op Marktplaats en dit was de enige van de handelaar uit Heerde. Ik had het kenteken niet opgemerkt...
Maar 't blijft een mooi plaatje ;-)
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:
... maar een echt mooie is altijd het plaatje waard. En vind nog maar eens een echt mooi exemplaar. Via Belgische en Franse kennissen hoor ik overigens dat ze daar 'onze ' Vollschwinge"prijzen verbijsterend laag vinden. Zonde. En de mooiste R 90 Ssen gaan ook al naar het buitenland. Ik heb op een Italiaanse beurs E 15500,- zien uittellen voor een perfecte R90S...Tis toch wat. En voor mijn R65 wil ik maar 700 euro hebben... Dan heb ik de eerste aanbetaling op mijn R 90/6
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:
Dolf, waarom doe je die witte weg, wordt de guzzi je vervoer ?
Reactie van bezoeker 'Coen', geïmporteerd van het oude forum:
Motor is van een kennis van mij geweest, die hem heeft gekocht van de eerste eigenaar. Originele lak, nooit gereviseerd.
Overigens brengt in Amerika een gerestaureerde R50/2 al 20.000 dollar op........
Coen