12-30-2006, 12:37 PM
Reactie van bezoeker 'Vino', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo
Heb op mijn 43ste mijn rijbewijs gehaald en 14dagen later een BMW aangeschaft een R100rt uit 1982,uiteraard is deze niet nieuw en ben ook van plan deze langzaam maar zeker steeds een stukje beter te maken,wil beginnen met een caburateur revisie aan beide kanten.De motor heeft 63 dkm op teller staan kan ook 163 of263 dkm zijn is daar een manier om achter te komen,heb geen papieren van vorige eigenare(n),wel een Peeters reparatie handboek gekocht en ben dan ook van plan zoveel mogelijk zelf te gaan doen,misschien mag ik jullie nog eens lastigvallen met een vraagje als ik er zelf noet uitkom.
M.v.g. Vino
Hallo
Heb op mijn 43ste mijn rijbewijs gehaald en 14dagen later een BMW aangeschaft een R100rt uit 1982,uiteraard is deze niet nieuw en ben ook van plan deze langzaam maar zeker steeds een stukje beter te maken,wil beginnen met een caburateur revisie aan beide kanten.De motor heeft 63 dkm op teller staan kan ook 163 of263 dkm zijn is daar een manier om achter te komen,heb geen papieren van vorige eigenare(n),wel een Peeters reparatie handboek gekocht en ben dan ook van plan zoveel mogelijk zelf te gaan doen,misschien mag ik jullie nog eens lastigvallen met een vraagje als ik er zelf noet uitkom.
M.v.g. Vino