12-27-2006, 09:50 PM
Reactie van bezoeker 'ben', geïmporteerd van het oude forum:
Na informatie te hebben ingewonnen bij motozoom achteremschijf gekocht vor 101 euro dit is hondrd euris goedkoper als de originele schijf maar ja dan begint het ,demontage volgens het werkplaatsboek van BMW zelf ,verwarm de bouten tot 120 gr (hoe te meten) vervolgens inbus sleutel erin en wat denk je pisbakkenijzer gelijk dol wat nu te doen, is het warmstoken om de loctite los te maken uit boren denk ik maar dan nieuw schroefdraad in het kroonwiel goede raad gezocht op het forum niks te vinden dan maar een topic starten. Ik wacht op de gouden tip maar wel vlug hoop ik
Na informatie te hebben ingewonnen bij motozoom achteremschijf gekocht vor 101 euro dit is hondrd euris goedkoper als de originele schijf maar ja dan begint het ,demontage volgens het werkplaatsboek van BMW zelf ,verwarm de bouten tot 120 gr (hoe te meten) vervolgens inbus sleutel erin en wat denk je pisbakkenijzer gelijk dol wat nu te doen, is het warmstoken om de loctite los te maken uit boren denk ik maar dan nieuw schroefdraad in het kroonwiel goede raad gezocht op het forum niks te vinden dan maar een topic starten. Ik wacht op de gouden tip maar wel vlug hoop ik