Reactie van bezoeker 'Cees', geïmporteerd van het oude forum:
Hoe bedoel je gefeliciteerd Egbert, 160 euro is nog veel teveel geld voor een wrak!
.
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Mijn felicitatie betrof de 160 die er af zijn gegaan. Ook al blijft het sneu van de rest, het heeft dus wel nut gehad om met de rechters te praten. Iets van het glas is halfvol of het glas is half leeg.
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'dolf', geïmporteerd van het oude forum:
... dag allemaal. Dat kenteken uit de roulatie halen valt onder de RDW kop sloop eigen motor door eigenaar. Je moet je kentekenpapieren met een briefje dat je de motor hebt laten inslapen dan opsturen naar
RDW
afd VRD
Pb 30000
9640 RA Veendam.
Natuurlijk gelooft er bij de RDW nooit iemand dat je een BMW hebt gesloopt, maar bij mijn Yamaha XS 1100 ging het prima
Reactie van bezoeker 'Anja', geïmporteerd van het oude forum:
Zakken vullen in naam der wet?
Reactie van bezoeker 'Marcel', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi allemaal,
Nou, vandaag was het zover, dacht ik. Voorkomen. Bleek een foutje met m'n agenda te zijn en de zaak diende vorige week. Ik had wel een telefonische verklaring afgelegd, maar was dus niet persoonlijk aanwezig. Resultaat; zonder te kijken gooien ze er nog 60 euro bovenop. Dus nu moet ik een boete van Ä380 betalen voor het niet verzekeren van een verbrande motor die in honderd stukjes in m'n garage ligt. M'n vertrouwen in nederlandse rechtvaardigheid begint aardig te wankelen. Maar, zo verzekerd de dame van het parket me, ik kan in hoger beroep. Dat overweeg ik serieus. Om sterker te kunnen staan zou ik graag de uitspraken bij andere dergelijke zaken kunnen aanhalen. Voor die willen helpen hier m'n emailadres; mweiffenbach@netscape.net. Ik baal als een stekker. Groetjes
Marcel
Reactie van bezoeker 'Leon', geïmporteerd van het oude forum:
Nou, nou,
Ik dacht dat ik de enige sufferd was om te vergeten mijn bmw, die ook in inderdelen lag te verzekeren. Ik moet dus 5 november voorkomen. Ik zal enkele foto's maken van de onderdelen, en een begeleidend schrijven. Moet ik dit dan op het moment supreme gewoon aan de rechter geven??
Groet Leon
Reactie van bezoeker 'Marcel', geïmporteerd van het oude forum:
Misschien moeten we wel een vereniging vormen. Samen staan we sterker. Chris, als je dit leest. Zou je alsjeblieft het nr van de uitspraak door kunnen geven? Groetjes
Marcel
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb het gelezen, en zal even proberen het "dossier te lichten" ik meen alles te hebben bewaard, maar heb geen idee meer waar.
Ik meld me nog als ik het gevonden heb.
Chris ( nog steeds op vrije voeten)