10-22-2006, 06:27 PM
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Rob,
ziet er gelikt mooi uit. Gefeliciteerd!
Egbert
Rob,
ziet er gelikt mooi uit. Gefeliciteerd!
Egbert
Mist en Ver-stralers monteren
|
10-22-2006, 06:27 PM
Rob, ziet er gelikt mooi uit. Gefeliciteerd! Egbert
10-23-2006, 11:57 PM
Reactie van bezoeker 'Rob G', geïmporteerd van het oude forum:
Quote:Rob,@ Egbert, sorry hoor Egbert, maar ik heb de bedrading hier bij een garage,waar ik ook de lampen heb besteld,samen afgemaakt.Hij heeft alle stekkers ,draden etc, onder hand bereik,we hebben dat samen binnen 3 kwartier geklaard. Zal een simpel electr.-schema`tje tekenen,zet het dan wel in dit Topic. Toch bedankt nog voor het aanbod! Rob G.
10-24-2006, 11:16 AM
Rob, je hoeft je niet te verontschuldigen. Het kon ook hier en nu heb ik er geen werk aan gehad, dus kon ik andere dingen doen. Veel plezier ermee! Egbert
10-24-2006, 12:01 PM
Reactie van bezoeker 'jo', geïmporteerd van het oude forum:
Doe nog een foto buiten aub Rob, het ziet er zo te zien prachtig uit en ik begin al na te denken om dit spul aan m'n CS te hangen...
10-24-2006, 10:31 PM
Reactie van bezoeker 'Rob G', geïmporteerd van het oude forum:
Even geduldt Jo,maar ik heb net alles aangesloten en ben zeer tevreden met het resultaat.Zal de foto zo snel mogelijk maken , zit nu even na te genieten van mijn lichtjes.Past best op de CS, die fakkels hoor!! Daa-grtn Rob G.
10-25-2006, 09:15 PM
Reactie van bezoeker 'Rob G.', geïmporteerd van het oude forum:
Quote:Even geduldt Jo,maar ik heb net alles aangesloten en ben zeer tevreden met het resultaat.Zal de foto zo snel mogelijk maken , zit nu even na te genieten van mijn lichtjes.Past best op de CS, die fakkels hoor!!Even tussen de buien door, [img]/import/photos/p20758s.jpg[/img]
10-25-2006, 09:16 PM
Quote:<blockquote>Even geduldt Jo,maar ik heb net alles aangesloten en ben zeer tevreden met het resultaat.Zal de foto zo snel mogelijk maken , zit nu even na te genieten van mijn lichtjes.Past best op de CS, die fakkels hoor!!Even tussen de buien door,</blockquote>En nu met kaarsjes aan! [img]/import/photos/p20759s.jpg[/img]
10-25-2006, 09:17 PM
Quote:<blockquote><blockquote>Even geduldt Jo,maar ik heb net alles aangesloten en ben zeer tevreden met het resultaat.Zal de foto zo snel mogelijk maken , zit nu even na te genieten van mijn lichtjes.Past best op de CS, die fakkels hoor!!Even tussen de buien door,</blockquote>En nu met kaarsjes aan!</blockquote>En uit!! [img]/import/photos/p20760s.jpg[/img]
10-25-2006, 09:25 PM
Quote:<blockquote><blockquote><blockquote>Even geduldt Jo,maar ik heb net alles aangesloten en ben zeer tevreden met het resultaat.Zal de foto zo snel mogelijk maken , zit nu even na te genieten van mijn lichtjes.Past best op de CS, die fakkels hoor!!Even tussen de buien door,</blockquote>En nu met kaarsjes aan!</blockquote>En uit!!</blockquote>Hier zie je naast de klokjes,links en rechts aparte (losstaande )waterdichte tuimel-schakelaars.Links de verstraler en rechts de mist/breed-straler. Verder heb ik alle kabels nog betaped en vast gezet tegen schavielen en ingespoten tegen vocht.Kreeg vandaag al heel wat respons van wat automobilisten,die zwaaiden allemaal enthousiast.(of niet?) Grtn,Rob G. [img]/import/photos/p20761s.jpg[/img]
10-26-2006, 09:33 AM
Rob, onderzoek wel even de regelgeving. Met een auto kan je een vette bekeuring krijgen als je onnodig je mistlampen aanhebt. Wel een mooie plas licht zeg! Groeten, Egbert |
« Next Oldest | Next Newest »
|