10-21-2006, 04:10 PM
Reactie van bezoeker 'Rob G', geïmporteerd van het oude forum:
[img]/import/photos/p20637s.jpg[/img]
Quote:Ja vandaag wat kabels opgehaald en beugels voor de lampen,plus een zekering erbij.Bedoeling is vandaag het spul monteren , hoofd-kabels vanaf accu doortrekken en be-tapen(waar het kan door schavielen,tegen metaal aan met trillingen,ed.)Zodat we van de week de relais en aan sluitingen door kunnen trekken naar de lampen,schakelaars.Zoals ik al zij,wil ik het buiten alle bestaande kabels /schakelingen die al bestaan,om toekomstige evt. storingen snel te kunnen uitsluiten.Nadeel is dat je extra kabels krijgt,maar ik heb een kuip en daar gaat een hoop in,plus droog(wel inspuiten )Nou , zo krijg je ze dus!
De basis heb ik klaar ,nadeel van de lampen dat je zelf nog draad moet tappen met de zelf tappers.Heb daar ÈÈn zelftapper voor gebruikt van de 4,als er een verkloot word is dat er maar ÈÈn. Kwam er achter met montage binnenwerk en buiten case ,dat de bijgeleverde bouten niet pakten in het huis(zit geen schroefdraad in)moet je zelf tappen dus.No problem maar moet je wel even weten van te voren.Is makkelijker dat dat is getapt voor je alles erop gaat zetten.
Heb ook wat foto`s gemaakt,voor de mensen die er om vroegen.
Maar het is als je de spullen klaar hebt ,snel te doen.
Daa-grtn en foto`s volgen(moet die nog bewerken)
Rob G.
[img]/import/photos/p20637s.jpg[/img]