Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aankopen
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Ik ga ook al een tijdje niet meer naar beurzen toe. Vooral oud BMW-spul is al een tijd nauwelijks meer te krijgen. Nu heb ik het geluk dat ik in de buurt van de Knalpot woon, dus als er wat nodig is kan ik net zo goed daar gaan kijken.
Oud Engels spul ( ik heb ook een Norton) is helemaal 'obsolete'.

Ik heb overigens het idee dat er via internet ook een hoop verhandeld wordt. Dit is natuurlijk een behoorlijke concurrent voor het beursgebeuren.

Coen
In Leeuwarden woont Leo Schuil, hij heeft een grote berging (loods) vol met heel veel Engels materiaal. Leo schijnt ook wel op beurzen te staan.

Het enigste nadeel is dat leo zelf niet weet waar hij dingen neerlegt. En zo veel zoektijd kwijt is.
Ik heb er ooit een motorbroek van het voormalige NL leger weg.
Maar wil er nog wel eens gaan sneupen. (sneupen = rondkijken)</blockquote>Komt daar waarschijnlijk het woord 'schuilplaats' vandaan... Is een moeilijk te vinden plaats, toch?
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Roel , je bent goed wakker zo op dit uur van de avond, die link had ik zo snel niet gelegd.
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Tja, Ton. Zo zie ik wel meer leuke dingen op dit forum, zoals een knipperlicht dat blijft branden en en een remlicht dat knippert. Ruilen, zou ik zo zeggen :-)

Groeten,
Roel.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)