10-11-2006, 09:46 PM
Reactie van bezoeker 'Rene', geïmporteerd van het oude forum:
Continuing story
Het blijkt dus achteraf dat het lag aan de zuiger van de hoofdremcilinder die niet meer goed terugkwam. Dit was de primaire oorzaak van het probleem, denk hieraan als je merkt dat je remhandle meer speling krijgt als normaal.
Als je aan de schroef draait zoals ik heb vermeld krijgt de zuiger helemaal geen kans om terug te komen NIET DOEN dus. Als de zuiger niet terugkomt of terug kan komen blijft het gaatje waardoor de remolie terug moet stromen in het reservoir dicht. Het gevolg hiervan is dat tijdens het remmen de olie opwarmt en hierdoor uitzet. Door het uitzetten wordt er dus geremd etc etc. met als resultaat dat je zoals ik stil kom te staan
RenÈ
Continuing story
Het blijkt dus achteraf dat het lag aan de zuiger van de hoofdremcilinder die niet meer goed terugkwam. Dit was de primaire oorzaak van het probleem, denk hieraan als je merkt dat je remhandle meer speling krijgt als normaal.
Als je aan de schroef draait zoals ik heb vermeld krijgt de zuiger helemaal geen kans om terug te komen NIET DOEN dus. Als de zuiger niet terugkomt of terug kan komen blijft het gaatje waardoor de remolie terug moet stromen in het reservoir dicht. Het gevolg hiervan is dat tijdens het remmen de olie opwarmt en hierdoor uitzet. Door het uitzetten wordt er dus geremd etc etc. met als resultaat dat je zoals ik stil kom te staan
RenÈ