12-15-2006, 09:19 PM
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:
Peter, dat bedrijf waar jij zo vaak komt verkocht vroeger dus Landport?
Wat dacht je dat die mensen hun klanten vertelde als ze iemand voor de balie stond voor een accu?
"Beste mijnheer, wij verkopen landlord accu's, is niet echt een giller we weten het maarja, we hebben niet anders"
Een leverancier die zijn eigen producten bekritiseerd, geloof je het zelf?
Ieder leverancier zal hoog opgeven over zijn eigen producten, das normaal.
Altijd is het nieuwe merk wat zij gaan verkopen stukken beter dan het vorige ongeacht de reden van overgang, deze kan net zo goed zakelijk zijn geweest, dat zullen ze jouw echt niet gaan vertellen, das ook normaal.
Ik zou zeggen, geloof niet iedereen, meestal zijn de meningen zwaar gekleurt.
Iedere motor of auto zal beter starten en vlotter rondslaan met een nieuwe accu, je vervangt de accu ten slotte niet voor niets.
ik denk dat ieder vergelijk bijna niet te doen is tenzij je onder gecontroleerde omstandigheden meet, wetenschappelijk, technisch, niet op voorspraak.
Chris ( terug naar de zolder op zoek naar potentieÎle staatskasspekkers)
Peter, dat bedrijf waar jij zo vaak komt verkocht vroeger dus Landport?
Wat dacht je dat die mensen hun klanten vertelde als ze iemand voor de balie stond voor een accu?
"Beste mijnheer, wij verkopen landlord accu's, is niet echt een giller we weten het maarja, we hebben niet anders"
Een leverancier die zijn eigen producten bekritiseerd, geloof je het zelf?
Ieder leverancier zal hoog opgeven over zijn eigen producten, das normaal.
Altijd is het nieuwe merk wat zij gaan verkopen stukken beter dan het vorige ongeacht de reden van overgang, deze kan net zo goed zakelijk zijn geweest, dat zullen ze jouw echt niet gaan vertellen, das ook normaal.
Ik zou zeggen, geloof niet iedereen, meestal zijn de meningen zwaar gekleurt.
Iedere motor of auto zal beter starten en vlotter rondslaan met een nieuwe accu, je vervangt de accu ten slotte niet voor niets.
ik denk dat ieder vergelijk bijna niet te doen is tenzij je onder gecontroleerde omstandigheden meet, wetenschappelijk, technisch, niet op voorspraak.
Chris ( terug naar de zolder op zoek naar potentieÎle staatskasspekkers)