Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
audioplug kabel VersoXL naar Streetpilot.
Reactie van bezoeker 'Cees', geïmporteerd van het oude forum:

Er wordt een audioplug (Jack) van 2.5 mm gebruikt om de kabel van de VersoXL met mijn Streetpilot (Garmin) te verbinden.
Nu is deze plug afgebroken (Doormidden). Een compleet nieuwe kabel kost
Reply
Reactie van bezoeker 'jesper', geïmporteerd van het oude forum:

Via conrad.nl kan je dat soort kabeltjes kopen. Ook de bcc en mediamarkt verkopen ze. Je koopt dan weliswaar een kabel met stekker eraan, maar dat lost de soldeerbout op.

Hoeveel aansluitingen zitten erop de plug (3 of 4) Daar moet je wel op letten.
Verder worden dat soor stekkers vaak gebruikt als stekker in gsm's.

suc6
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Als je het origineel kunt laten zien kan de plaatselijke electronicawinkel je waarschijnlijk wel een nieuwe leveren. En als je solderen in zo'n stekkertje lastig vindt kan je ook de bovengenoemde oplossing volgen: kijk in je oude systeem zorgvuldig welke draad welke pool van de stekker is, knip een simpel goedkoop passend draadje met dezelfde stekker door en soldeer de juiste aders aan elkaar. Zorg wel dat je de aders isoleert! Als je dit niet zelf kunt: kijk de electronica mensen hulpeloos en vriendelijk aan, sommigen hebben wel eens tijd en zin voor zoiets, of kom een keer naar Beetsterzwaag met je spullen, inclusief nieuwe stekkertje, dan fixen we het samen.
Succes,
Egbert
Reply

Jesper en Egbert

Bedankt voor jullie bijdrage aan de oplossing van mijn probleempje.
Er zit nu een nieuwe plug (Jack 2.5 mm) op en Truus tettert er weer vrolijk op los.
Ik had in eerste instantie de fout gemaakt dat de buitenste koperkabels (omwikkelingen van de plus en de min) contact maakten met de plug en toen kwam er alleen gekraak uit truus.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Nou Cees,
mooi dat je de boel weer klaar hebt.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

gaat het om een StreetPilot III+ of een ander SP-type?
Reply

Erik

Het gaat over een SP III maar volgens mij is er geen verschil in de audiouitgang met andere types

groet
Cees
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)