09-22-2006, 02:20 PM
Reactie van bezoeker 'Mart', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo
sinds een week of 8 rij ik een K 100 Lt uit 1997, tijdens een gewone rit valt de motor bij 7000 toeren (in de 3) gewoon uit en is niet meer aan de praat te krijgen onder het rijden.
eenmaal gestopt zag ik dat zekering 5 van de benzinepomp stukk was.
Na de zekering te hebben vervangen (van 15 naar 20 amp) gewoon naar huis kunnen rijden.
thuis kwam ik er achter dat ook zekering 1 kapot was (benzine-temperatuurmeter-remcontrole lamp)
deze liet zich niet vervangen ook niet door een zwaarderen zekering.
Bij de daeler komen ze erachter dat de module kapot is.
Mijn vraag hoe kan dit gebeuren? (bij een km stand van 28000)
Is het een "normaal"euver voor de 1000 lt?
wat kost zo een ding nieuw?
gelukkig valt e.e.a onder de garantie maar toch..........
groetjes Mart
Hallo
sinds een week of 8 rij ik een K 100 Lt uit 1997, tijdens een gewone rit valt de motor bij 7000 toeren (in de 3) gewoon uit en is niet meer aan de praat te krijgen onder het rijden.
eenmaal gestopt zag ik dat zekering 5 van de benzinepomp stukk was.
Na de zekering te hebben vervangen (van 15 naar 20 amp) gewoon naar huis kunnen rijden.
thuis kwam ik er achter dat ook zekering 1 kapot was (benzine-temperatuurmeter-remcontrole lamp)
deze liet zich niet vervangen ook niet door een zwaarderen zekering.
Bij de daeler komen ze erachter dat de module kapot is.
Mijn vraag hoe kan dit gebeuren? (bij een km stand van 28000)
Is het een "normaal"euver voor de 1000 lt?
wat kost zo een ding nieuw?
gelukkig valt e.e.a onder de garantie maar toch..........
groetjes Mart