Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je naast je BMW nog meer voor moois op twee wielen
Reactie van bezoeker 'OLAF', geïmporteerd van het oude forum:

Chris ik denk dat je nu wel weet wat een BMW HP is,er komt binnenkort een er is ook nu een sportversie uit een er of komt binnenkort. de foto tooont de nieuwe 450 BMW nog niet uit.

[img]/import/photos/p26758s.jpg[/img]
Reply
Heb al 35 jaar m`n BMW R60/2. In 1973 gekocht voor 600 gulden want als student geen poen voor auto. Uitgelachen door m`n vrienden en nu willen ze hem kopen.
Daarbuiten sinds 1985 triumph Spitfire MKIII met trekhaak want we gaan niet zonder koelkast naar Frankrijk. VWT4 camper (ook voor dagelijks gebruik) en twee Honda`s DAX.
Een vd laatst verkochte met 100km op de teller in de huiskamer en de ander precies dezelfde om blij te worden van het geluid van een klein geweldig viertakkie.

Groeten,
Ab

[img]/import/photos/p26829s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Jop', geïmporteerd van het oude forum:

Een TREK mtb !
Reply
Reactie van bezoeker 'Herman K', geïmporteerd van het oude forum:

Leuke vraag, Ton, en leuk dat de Hobbyisten ons erop laten reageren.
Naast een Koga Miyata Flyer ('94) en een Fausto Coppi ('99 of zo) (voor de beentjes, je weet wel, de trappers op m'n K1100 zitten vast) : De Bayerische Bauern-Gummikuh- Beamers zijn, waarom weet ik ook niet, steeds vergeten om een 888 te maken,dus dacht ik onlangs: misschien hebben de Bolognesi wel zoiets! (iemand anders met ervaringen met dat ding? of gaat dit de Hobbyisti wél te ver? :-)
Groet, H K11
Reply
Reactie van bezoeker 'Ben an Helden', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Dit is mijn liberator. Een WLA van 20 juni 1945. Jawel, het originele typeplaatje zit er nog op. Deze motor heb ik sinds begin 1978 in mijn bezit. Het is er een van de 300 die destijds door Moto Lux uit Amersfoort uit Griekenland naar Nederland zijn gehaald. Gelukkig had ik toen geen geld om er een burgermodel van te maken.
Hoi, wil je even contact opnemen, ik heb ook zo'n Griek.
Reply
Quote:<blockquote>Dit is mijn liberator. Een WLA van 20 juni 1945. Jawel, het originele typeplaatje zit er nog op. Deze motor heb ik sinds begin 1978 in mijn bezit. Het is er een van de 300 die destijds door Moto Lux uit Amersfoort uit Griekenland naar Nederland zijn gehaald. Gelukkig had ik toen geen geld om er een burgermodel van te maken.
Hoi, wil je even contact opnemen, ik heb ook zo'n Griek.</blockquote>je hebt mail
Reply
Reactie van bezoeker 'joost', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb nog een Terrot HSSR uit 1930

[img]/import/photos/p37269s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Arjan', geïmporteerd van het oude forum:

Naast mijn R60/5 (voormalig Marechaussee) heb ik sinds dit voorjaar ook een Yamaha FJR 1300 (voormalig ambulance motor). Ik ben nog op zoek naar Moto Guzzi (voormalig politie)

[img]/import/photos/p37274s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)