Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beschadiging draad van gasklep, waar gaskabel nippel ingaat (R1100RT)
Reactie van bezoeker 'Pat', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi mannen. Van de rechter gasklep van mijn R1100 RT is de draad beschadigd waar de gaskapel nippel ingaat. Dit deel is niet los te verkrijgen. Weet iemand of er busjes voor te verkrijgen zijn om dit te repareren, bv van M8 naar Gasnippel (M6 fijne spoed denk ik)

Bedankt

[img]/import/photos/t3448s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Pat, zou je het kunnen uitboren en twee moertjes kunnen gebruiken? Loop anders eens naar een ouderwetse fietsenmaker, die jongens hebben vaak affiniteit met motoren en kunnen heel veel met kabeltjes e.d.
Reply

Bedankt, mhhh de moertjes is mogelijk maar het afstellen wordt dan bijna onmogelijk. Ik zal eens langs de fietsemaker fietsen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Afstellen met 2 moertjes lijkt me toch wel redelijk goed te doen: draai los aan de kant waar je vandaan wilt en draai vast aan de kant waar je naar toe wilt. zodra je goed zit blokkeer je met de kant waar je vandaan wilt de instelling.
Zou moeten kunnen,
succes,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi je kunt zogenaamde einsetz kopen dat is aande buitenkant m8 en en aan de binnenkant m6 mocht je er niet aan kunnen komen wil ik er wel een naar je opsturen heb ik wel in de schuur liggen.Gr Egbert
Reply

Hoi Egbert, Sorry, een beetje laat. Heb het destijds tijdelijk verholpen maar moet nu toch aan de gang. Kun je me vertellen waar ik deze kan kopen, of kun je er eentje sturen?
Alvast bedankt,
kappel@tiscali.nl
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)