Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Knipperlichten K75
Reactie van bezoeker 'Ko', geïmporteerd van het oude forum:

Ik erger mij al tijden aan het uit zetten van de knipperlichten van mijn K75.

De uitknop zit op een dermate ongelukkige plaats dat ik mij er dood aan erger.
Nu kun je wel zeggen BMW eigen maar dit is niet voldoende om een ergelijke eigenwijsheid van BMW op een goede manier op te lossen.

Wat ik wil doen is dat als ik 1 keer de richtingaanwijzer de richting aanwijs ik de tweede keer de drukknop indruk de richtingaanwijzer uitgaat

Ik weet dat ik de iets moet fabriceren met een flip-flop maar heeft iemand al eerder iets dergelijks gemaakt en weet die wat voor logica ik moeet gebruiken.

Ko
Reply
Reactie van bezoeker 'John DC', geïmporteerd van het oude forum:

Van mij doe je wat je niet laten kan, uiteraard! Het is jouw fiets en mischien is het haalbaar. Maar ik denk dan weer aan een ander voordeeltje van het origineel. Sluit je bijv. aan bij een file of wil je het achterop komende verkeer waarschuwen dat je sterk moet afremmen is er niets zo snel als beide duimen op je pinkerknop te duwen. Geeft hetzelfde effect als dat je het apparte schakelaartje gebruikt maar dan vÈÈÈl sneller. Ik denk dat je een flip-flop gebruikt je in de problemen komt als je beide knopjes indrukt. Dus mischien toch maar leren van dat uit knopje te gebruiken? Eerlijk gezegd heb ik dat nooit als een probleem ervaren.
Groetjes
Reply
Reactie van bezoeker 'pim lindemans', geïmporteerd van het oude forum:

John,
Ik heb sinds een paar dagen een 1991 K75s, waarbij de knipperlichten na verloop van tijd (afhankelijk van snelheid en stuurgedrag) vanzelf uitgaan. Daarnaast is het mogelijk om met de rechterduim de knipperlichten uit te zetten. Ben hier zeer tevreden over.
De vorige eigenaar heeft alarmlichten gemonteerd, centrale schakelaar waarbij alle knipperlichten gelijktijdig werken.

Groeten,

Pim Lindemans
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)