Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Lieve baas,
wilt U alstublieft het topic "niet harder dan 150" verwijderen?
Het loopt vol met bagger in HTML of JAVA of zo over anti-verouderingsmiddeltjes voor hitsige mannetjes. En dat is vast niet de bedoeling.
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'Pieter', geïmporteerd van het oude forum:
Komt waarschijnlijk door het woord harder in de tietel.
Reactie van bezoeker 'Bart-Jan', geïmporteerd van het oude forum:
Het lijkt er verdacht veel op dat hier totaal geen controle op dit forum aanwezig is, een topic vol met spam, een topic wat hier op reageert en dan weer zo,n kreet naar de forumbaas toe.
Gelukkig staat er heel veel bruikbare info op dit forum, maar ik vraag me af of dit te danken is aan de eigenaar???
Wat betrefd controle kunnen ze hier nog wat leren van het K forum wat te vinden is op de site van Bert Meijerink, daar zie ik regelmatig de beheerder of een moderator online!!!
Groeten van een (nog) niet BMW rijder, maar iemand die wel erg in geinteresserd is.
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:
Bert-jan, ik denk dat we gewoon blij mogen zijn met dit forum. De hobbyist is geen gigantich glad bedrijf met een gelikte organisatie. Ze zijn ook nog dicht vanwege de vakantie en dit forum wordt kostenloos beheerd. Spam kan gewoon gebeuren, laten we ons daar niet teveel over opwinden.
De Volvo oldtimer site is zelfs helaas uiteindelijk helemaal opnieuw opgezet omdat het forum werd overspoeld met spam. Vreselijk.
hobbyist: ik blijf dit forum gewoon leuk vinden!
gr marcel
Reactie van bezoeker 'Helmer', geïmporteerd van het oude forum:
trouwens, deze keer ben ik het met Egbert eens
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Bart-Jan, binnenkort dus waarschijnlijk welkom in de club. An sich een logische benadering, lezen wat je interessant vindt. Je gaat waarschijnlijk net als ik ontdekken hoe waardevol dit forum is.
Als Kasper en z'n mensen terug zijn van vakantie zal alles wel goed komen.
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'Jack', geïmporteerd van het oude forum:
"Els en Kaspar (resp. bouwjaren 1959 en 1956), beiden enthousiaste motorrijders..." zijn met hun brigade al weer 10 dagen a.h. werk
Jack
Reactie van bezoeker 'Kaspar Mulkens', geïmporteerd van het oude forum:
Bedankt voor jullie berichtjes. De Hobbyist was weer geopend vanaf 8 augustus, alleen mochten Els en ik nog een week langer wegblijven.
Dan waren we ook nog eens slachtoffer van Fiberworld die de ADSL aansluiting niet aan KPN betaalde waarop de KPN ook de ADSL aansluiting van de Hobbyist afsloot. We mochten een aantal weken internetten en mailen via een dure telefoonlijn. Normaal vinden we het leuk als klanten ons een mail met foto's sturen, maar als je de telefoontikken mag betalen en je krijgt een mail binnen van 7 MB dan ben je iets minder vrolijk. Sinds gisteren hebben we weer ADSL en is ook het opschonen van het Forum geen probleem meer. We willen de lezers die ons verdedigden extra bedanken en alle anderen zijn we ook dankbaar voor hun geduld.