Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
caf
Reactie van bezoeker 'Michiel', geïmporteerd van het oude forum:

http://nl.youtube.com/watch?v=QFXmbubINPM

Momenteel (op het filmpje ook) maakt hij overigens wel veel herrie, maar dat komt door een defecte versnellingsbak...
Reply
Reactie van bezoeker 'tristan ', geïmporteerd van het oude forum:

nou rudy dan moet je volgend jaar maar eens komen kijken bij de hmv als ik m afheb , maaruh brullen dat zal ie denk wel , tuimelaars heb ik ook al zo ver af geslepen waar mogelijk was maar de koppen daar moet nog wat aandacht aan geschonken worden en dan komt t wel goed .linker tuimelaar voor de race en rechts is origineel

[img]/import/photos/p29773s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'tristan ', geïmporteerd van het oude forum:

nog 1tje

[img]/import/photos/p29774s.jpg[/img]
Reply
Ik Hyves kwam ik deze site tegen heeft heel veel race cafe racer achtige plaatjes helaas is mijn Japans niet zo goed.

http://www.ritmo-sereno.com/
Reply
De eerste cafe raicer waarvan ik hoorde was een bouwpakketje van een Yamaha. Ik denk van Airfix oid. Meer dan 35 jaar geleden. Ik bouwde toen een Sparte met JLO-piano blok om tot iets waarvan ik dacht dat het erop leek. Nostalgi???
Reply
Voor foto,s onderdelen en mooie caferacers kan je ook kijken op de site van FTR

www.ftr-classic-motorsports.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'Rogier', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:de motor krijgt steeds meer model maar hier zitten nog vele weken werk aan
Hoi, wat wordt ie mooi!! Ik ben bezig met het reanimeren van een R90S en wil die verbouwen tot caferacer. Nu zie ik deze tank en dat is dé ideale tank. Kan je me vertellen welk model het precies is (en waar die eventueel te vinden is)??
Alvast bedankt en groetjes, Rogier
Reply
Quote:<blockquote>de motor krijgt steeds meer model maar hier zitten nog vele weken werk aan
Hoi, wat wordt ie mooi!! Ik ben bezig met het reanimeren van een R90S en wil die verbouwen tot caferacer. Nu zie ik deze tank en dat is dé ideale tank. Kan je me vertellen welk model het precies is (en waar die eventueel te vinden is)??
Alvast bedankt en groetjes, Rogier</blockquote>Welke tank is dat dan, zou graag willen kijken maar zie geen plaatje.

Mijn caferacer is klaar op de wielen na, mag ook wel na een jaartje of 2.
Reply
Tank, zadel, altijd een moeilijke keuze om er een mooi geheel van te maken,ben zelf momenteel bezig met zadel numero 4.
1e zadel was het origineel, leek niet, zat niet, daarna zo'n Giulari sportzit gekocht, was al beter, maar was het ook niet, later nog laten vermaken tot een ander model, geen succes dus.
Werd me een sportzit aangeboden voor een lang bovenframe, heeft er een poos opgezeten, maar was het dus ook niet.
Dan de flex maar in het origineel, smaller gemaakt en ligt nu tussen/op de bovenste framebuis, oogt al veel ranker, moet alleen nog bekleed worden, is nu eindelijk het model wat in mijn hoofd zat, dit soort dingen kun je ook niet kopen, je moet het gewoon zelf maken.
Een foto impressie van de totstand koming op http://rudyhadee.hyves.nl/album/16026758.../wzYUug27/

[img]/import/photos/p36466s.jpg[/img]
Reply
En zonder bekleding:

[img]/import/photos/p36467s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)