Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
k100 RT 1985/86 valt uit na 3 seconden lopen.
Reactie van bezoeker 'geert', geïmporteerd van het oude forum:

mijn k100 RT van 1985/86 heeft lange tijd (paar jaar) stilgestaan.nu olie ververst incl filter en kijkglas.bougies gereinigd met doek,zagen nog vettig uit,
Na starten loopt 3 seconden daarna valt uit.met of zonder choke idem dito,
wie weet raad?kan ik benzine filter in de tank makkelijk controleren?of moet dit gewoon vervangen worden,kan de benzine verouderd zijn?hoe af te tappen zonder kuip te demonteren?bougies vervangen?wie weet raad?
groeten,geert
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob G.', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,ik weet niet hoe oud de benzine is,of hoe lang het in de tank gezeten heeft.Er kan wat water (condens) in zitten en wat ik denk dat je benzine ook niet eeuwig kan bewaren.Dus kijk je carb`s nog eens na en tap in ieder geval je tank af,spoel evt. je tank en vernieuw de benzine.
Sterkte, Rob G.
Reply
Reactie van bezoeker 'Helmer', geïmporteerd van het oude forum:

in die paar jaar heeft Bert Meijerink een uitstekende website over de K-serie vormgegeven met veel praktische tips en een forum
lees verder op : http://home.hetnet.nl/~meijerink.ln/index.htm
succes
mvg
Helmer/Almere
Reply
Reactie van bezoeker 'Ronald B', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi,ik weet niet hoe oud de benzine is,of hoe lang het in de tank gezeten heeft.Er kan wat water (condens) in zitten en wat ik denk dat je benzine ook niet eeuwig kan bewaren.Dus kijk je carb`s nog eens na en tap in ieder geval je tank af,spoel evt. je tank en vernieuw de benzine.
Sterkte, Rob G.
Rob,

Het is een K dus geen carb's
Reply

@ Ronald B,bedankt voor de tip.Rij een R,heb geen ervaring met de K, vandaar.Maar de rest kan wel invloed hebben op het geheel(wat ik geschreven heb)
Zal me ook eens met de K-technologie gaan bezig houden,op dit moment vind ik de R interresanter.
Toch bedankt, Rob G.
Reply

Quote:@ Ronald B,bedankt voor de tip.Rij een R,heb geen ervaring met de K, vandaar.Maar de rest kan wel invloed hebben op het geheel(wat ik geschreven heb)
Zal me ook eens met de K-technologie gaan bezig houden,op dit moment vind ik de R interresanter.
Toch bedankt, Rob G.
Als aanvulling, heb me gisteren op de site van Bert M .aangemeld,je weet nooit met de K`s
Grtn Rob G.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Benzinefilter misschien verstopt?

Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans vd Snee', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, blijft de benzinepomp wel lopen?
Succes, Hans.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ronald B', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>@ Ronald B,bedankt voor de tip.Rij een R,heb geen ervaring met de K, vandaar.Maar de rest kan wel invloed hebben op het geheel(wat ik geschreven heb)
Toch bedankt, Rob G.
Als aanvulling, heb me gisteren op de site van Bert M .aangemeld,je weet nooit met de K`s
Grtn Rob G.</blockquote>Rob,

Welke username heb je gebruikt vor je aanmelding?? op het K-forum, kom er zelf namelijk heel regelmatig.
Reply
Reactie van bezoeker 'Berend', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:mijn k100 RT van 1985/86 heeft lange tijd (paar jaar) stilgestaan.nu olie ververst incl filter en kijkglas.bougies gereinigd met doek,zagen nog vettig uit,
Na starten loopt 3 seconden daarna valt uit.met of zonder choke idem dito,
wie weet raad?kan ik benzine filter in de tank makkelijk controleren?of moet dit gewoon vervangen worden,kan de benzine verouderd zijn?hoe af te tappen zonder kuip te demonteren?bougies vervangen?wie weet raad?
groeten,geert
Hallo Geert

Komt mij bekent voor. Heb ik enige weken geleden ook gehad. Bleek uiteindelijk vuile kontakten van de temperatuurvoeler te zijn. Wanneer de injectie stuurunit geen weerstandwaarde van deze voeler krijgt, gaat deze vreemd reageren. Nadat ik de stekkerverbinding schoon gemaakt had, was het probleem over. (3000 km gereden nadien, en tot op heden geen last meer gehad )

Berend
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)