Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RESPONS
Reactie van bezoeker 'Danny', geïmporteerd van het oude forum:

de meeste vragen worden hier keurig van een antwoord voorzien met vaak zeer nuttige tips tot een beknopte technische handleiding... jammer dat de poster en dus vragensteller achteraf eens geen nieuw threadje start met de benaming "update vraag..." en dan hoe het is afgelopen na de tips... misschien stom maar vaak leer je dan nog iets bij... een schroef die anders is,vanwege een recenter bouwjaar of een speciaal iets waarvan je zegt ,goed dat ik dat weet kan ik er ook op letten. ja 't is extra werk maar wel leuk voor diegen die je vragen beantwoorden... thx
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Ik ben het hier helemaal mee eens.
Ik breng hier ook regelmatig mijn steentje bij, maar hoor over de afloop weinig, m.i. jammer.

Enige reactie zou wel op prijs gesteld worden.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben het ermee eens echter ik krijg wel respons alleen meestal per email omdat de reply ook per email naar de verzender gaat dus inderdaad niet van nut voor anderen. Dan zou je eigenlijk niet alleen per email moeten antwoorden op een reaktie maar tevens naar het forum of je zou moeten kunnen mailen naar het forum (cc) maar dan zou het forum een dergelijke constructie wel moeten ondersteunen bijvoorbeeld door een nummer in de body zodat het bericht terug gevonden kan worden. De mail die tevens naar de vraagsteller gaat is wel makkelijk want dan hoef je niet elke keer op het forum te kijken of je antwoorden hebt maar dit is dan een nadeel hiervan.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)