Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met korte broek en T-shirt op motor?
Roel;
Hoe kun je ertoch zo opklimmen, ik ben stratenmaker als ik mij goed schaaf aan een tas stenen heb ik alles open liggen.
En jij zo op de snelweg op het asvalt, Man toch ????????, kom even kijken op de eerste hulp in het Rivierenland ziekenhuis.

Mvgr. Jan
Reply
Reactie van bezoeker 'Rik', geïmporteerd van het oude forum:

Vandaag met deze temp de carbs liggen af te stellen op het asfalt. Man, man, dat is toch wel zweten naast dat hete blok. In dit geval heb ik alle afkoelritjes ook in een t-shirt gedaan.
Reply
Reactie van bezoeker 'Monica', geïmporteerd van het oude forum:

" Ik heb de agent uitgelegd dat ik over goede remmen beschik en m'n rijstijl aanpas (en goed anticipeer op andere weggebruikers)".......

Kan wel wezen, maar dan moet je medeweggebruiker OOK goede remmen hebben en OOK rijstijl aanpassen. Reken daar maar niet op!
Toegegeven, het is afzien, maar dat hoort mij het motorrijden.

Bij mij is zo´n discussie (meetsal) heel snel over door een tegenvraag: Ga jij in de auto rijden zonder gordel?

Uitgeluld!

Voor in je slip rijden krijg je geen boete, zonder gordel in de auto wel, wat mij betreft zou "bloot rijden" ook bestraft moeten kunnen worden!

Anders doe ik je wel kaasschaaf kado, haal die maar over je bovenbeen, kun je alvast wennen aan het gevoel als je toch onverhoopt zou vallen. Maar dat zal wel niet want JIJ past je rijstijl aan en hebt goed remmen.........

Looser....
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)