Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windschermgeluid voor achteropzittende bij K 1100 LT
Reactie van bezoeker 'Mart', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds vijf dagen ben ik in het bezit van mijn grote wens...een K 1100 Lt uit '97
schitterend rijden heerlijk achter het scherm als je wil ...maarr mijn wederhelft wordt gek van het geluid van het windscherm (in haar helm een concept comfort) als die op de hoogste stand staat bij hogere snelheid.
naar eigen zeggen houd ze dit geluid geen 10 min vol.
Waarin ligt de oplossing voor dit probleem?
P.s ik wil haar toch wel mee blijven nemen.

Mart

[img]/import/photos/t3334s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Hoe lang is jouw vriendin? Schelen jullie veel qua lengte? Mijn vrouw is 1.74 m en ik 10 cm langer; mijn vrouw heeft van het door jou geschetste probleem nooit last; we hebben ooit met een K1100LT zonder problemen van Hongarije naar Nederland 1.400 km in 11 uur gereden, zonder een centje pijn!
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

De ruit van een K1100 LT is naar mening in geen enkele stand echter ideaal cq turbulentievrij. Ook voor degene die rijdt. Ik zelf erg goede ervaringen met het opzetruitje van Verholen dat de Hobbyist verkoopt. Kost 58 euro en scheelt erg in de turbulentie-herrie.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Oordopjes?

Arnold
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:De ruit van een K1100 LT is naar mening in geen enkele stand echter ideaal cq turbulentievrij. Ook voor degene die rijdt. Ik zelf erg goede ervaringen met het opzetruitje van Verholen dat de Hobbyist verkoopt. Kost 58 euro en scheelt erg in de turbulentie-herrie.
Het originele ruitje is nota bene traploos verstelbaar. Ik heb nooit last van herrie gehad, behalve dan in de laagste stand. Het zal toch niet zo zijn dat die mensen van BMW e.e.a. niet tot in den treure hebben getest in de windtunnel?
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Ruit in de hoogste stand kan dit inderdaad wel eens veroorzaken. Voel het bij mijzelf ook wel eens dat er dan wervelingen op de rug ontstaan.

Misschien is het verstandig om hem in een lagere stand te zetten en dat jij wat meer wind vangt. (niet negatief bedoeld hoor.) Ik zou us wat spelen met de ruithoogte richting de laagste stand.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)