Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
onregelmatig lopen
Reactie van bezoeker 'Harry Wijnbergen', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn R100RS loopt prima stationair,maar bij iets gas geven gaat de linker uitlaat knallen.De motor heeft pas een beurt gehad bij Becks en is alles opnieuw afgesteld en vervangen,de motor heeft 50000 km gelopen.De linker cilinder loopt dus duidelijk minder dan de rechter.Is dit een brandstof of ontstekings probleem.
Ik heb zelf pas de rubberringen vervangen tussen de cilinder en carburateur,dit ging probleemloos hier kan het toch niet aanliggen.Gr Harry
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Controleer in ieder geval of je de rubbers goed hebt gemonteerd en goed hebt vastgezet, mant je probleem klinkt als valse lucht. Ga ook even terug naar de dealer die heeft afgesteld, zij moeten je onder garantie kunnen helpen.
Als dit niet helpt moet je maar eens in dit forum zoeken op afstellen en bijbehorende trefwoorden, er is recednt nogal wat over geschreven.
Succes,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zou even terug gaan naar Becks, iets van garantie na een beurt kan toch wel neem ik aan.

Groetend,

Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Wat is er eerst gebeurd?

Rubbers vervangen of eerst een beurt bij becks?
Bij eerst rubbers vervangen dan afgesteld bij Becks terug gaan naar becks en vragen om garantie.
Bij eerst naar Becks en dan rubbers vervangen kun je ook etruggaan naar becks en zeggen wat je gedaan hebt of je dan nog aanspraak op garantie kunt maken ??
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Zijn bij de beurt de bougie's vervangen, als dat zo is waarschijnlijk een bougie die stuk is.
Komt vaker voor bij nieuwe bougie's.

Arnold
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:

Maar hoogstwaarschijnlijk is je orginele bougiekap doorgeslagen...
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Nou Harry,me dunkt dat je er zo wel uit komt.
Succes,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:

Oja knallen is meestal ontsteking.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)