Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaptein Mobylette
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:

Ja, hoe ziet een echte BMW-man eruit
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ja, hoe ziet een echte BMW-man eruit
als een kapiteyn ..................natuurlijk :-)
Reply
Reactie van bezoeker 'robbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ondanks hun goede smaak voor motoren valt me het gevoel voor humor van een aantal mede forumgebruikers toch wel tegen.

Bijkomend nadelig effect is dat je de kwaliteit van het forum naar beneden haalt. 1 opmerking dat betrokkene op het verkeerde forum zit lijkt mij toch wel voldoende......

Groet Robbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan de Klein', geïmporteerd van het oude forum:

Ben een tijdje niet aktief geweest op dit forum.
Na maanden besloten maar weer eens te kijken alhier. Dit is het eerste bericht dat ik lees en wat schetst mijn verbazing... ja hoor weer van die zogenaamde leuke reacties (zeik reacties) van altijd dezelfde tobberts, op iemand die iets vraagt wat niet met een BMW te maken heeft. Precies de reden waarom ik destijds de nek vol had van dit forum.

Houdoe
Reply

Pfffieuw,

Allemaal korte lontjes zeg.
Wat is nou precies het probleem?
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Het probleem is dat sommige mensen erg kortzichtig zijn, je kan ook gewoon de vraag beantwoorden en de schrijver wijzen op het feit dat dit geen Mobylette-forum is.

Dus de vraag maar beantwoorden dan.

Of die kraantjes nog te koop zijn, weet ik niet maar stap eens binnen bij een brommerzaak, met het oude kraantje en vraag daar.
Met geluk past ook een ander kraantje.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron68', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ja, hoe ziet een echte BMW-man eruit
Hoi.

Het probleem is dat sommige mensen erg kortzichtig zijn, je kan ook gewoon de vraag beantwoorden en de schrijver wijzen op het feit dat dit geen Mobylette-forum is.

Of die kraantjes nog te koop zijn, weet ik niet maar stap eens binnen bij een brommerzaak, met het oude kraantje en vraag daar.

Groeten, Paul.

Gelet op dit antwoord vind ik dat Paul zich de enige echte BMW-man mag noemen, gewoon zoals het hoort de vraagsteller wijzen op het feit dat hij/zij op het verkeerde forum zit en evengoed de vraag gewoon proberen te beantwoorden.

HULDE Paul.

Greetz,
Ron68
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi.

Groeten, Paul.
Wel eens van humor gehoord?

Ik vind dat wel politiek correct maar dat paste vandaag niet zo bij mijn humeur..
Ja ik ben op mijn werk al; profesioneel bezig en als ik dan thuis zoiets lees dek ik lagge. (staat express verkeerd hoor dat hoort dan bij de humor die ik zie) omdat een goede kennis ook altijd lagge schrijft en dan lig ik al in een deuk.

Reply
Reactie van bezoeker 'katee', geïmporteerd van het oude forum:

even gezocht op marktplaats: bij motoren en brommers/onderdelen/oldtimers wordt een nieuwe benzine-kraan aangeboden voor een mobylette (tien euro). maar ja, of dit nou net het goede model is........ sterkte met je zoektocht. groetjes, kees t.
Reply

Kortzichtig...

Geen idee wat kortzichtigheid hier mee te maken heeft.
Maar het is al goed.

Oja voor ik het vergeet.
Doet U mij maar af en toe wat humor en onzin.

Kan iemand mij waarschuwen als ik humor en geintjes in het leven ga ervaren als ergelijke eigenschappen?

Als dat namelijk het geval is heeft het leven geen zin meer.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)