Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Ron,
ze weten allemaal dit forum te vinden en de meesten worden er gelukkiger van;-)
Egbert
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:
Tja een BWW, opeens heb je het ....... dat komt bij mij ook nog wel eens. Maar ja nu zit ik met een storing in de intercom dus: on topic maar weer!
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Ron68, bedankt voor je verhaal.
Er stond mij iets dergelijks bij van Japanse motoren en dit lijkt op wat ik bedoelde.
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'Richard ', geïmporteerd van het oude forum:
Weet iemand toevallig hoe die schakeling heet? Ik ga de autocom van de motor halen en er komt binnenkort een Beahr op. Maar als er een defect zit in het stroomcircuit dan gaat de Beahr natuurlijk ook storen........
Ik heb gisteren bij de hobbyist een proefrit gemaakt met een Baehr verso gecombineerd met de gps. Het resultaat was goed en zonder storingen. De autocom gaat retour afzender en er komt een Baehr alleen weet ik nog niet welk type. Wat mij wel opviel was dat de stem van de gps af en toe het stemvolume van de spreekster wisselde van hard naar zacht maar dat was volgens de verkoper een kwestie van instellen, hopelijk is dat ook zo. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik ze graag!!!
Reactie van bezoeker 'Jacob', geïmporteerd van het oude forum:
Hoe wordt je 2610 voorzien van spanning ? Komt er een kabel vanaf de accu naar je apparaat? zoja kan het zijn dat deze langs de bobine/elec ontsteking gaat waardoor je de storing al oppakt voor dat het apparaat ingaat ?
Ik heb zelf een Quest van Garmin bij mij lag de voedingskabel te dicht bij de bobine. Volume is bij mij instelbaar maar altijd op het zelfde niveau dus geen wisselingen tijdens het rijden.
Grtx Jacob
Ik had een autocom easy rider en alws leenexemplaar een pro sport 7 nu wil ik een Baehr maar weet nog niet welk type.