05-19-2006, 04:20 PM
Reactie van bezoeker 'Wouter', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb het vliegwiel teruggeplaatst van mijn R100/7 en krijg de merktekens niet goed. Ik zou bij stationair toerental een "S" in het inspectiegat moeten zien. De merktekens
- S & F- verschijnen boven of onder het inspectiegat als ik er met een stroboscoop op schijn. Het contactpuntje opent net en de linkercilinder in staat bijna bovenaan in de compressieslag Wat doe ik verkeerd??
Ik heb het vliegwiel teruggeplaatst van mijn R100/7 en krijg de merktekens niet goed. Ik zou bij stationair toerental een "S" in het inspectiegat moeten zien. De merktekens
- S & F- verschijnen boven of onder het inspectiegat als ik er met een stroboscoop op schijn. Het contactpuntje opent net en de linkercilinder in staat bijna bovenaan in de compressieslag Wat doe ik verkeerd??